Kraftwerk-oprichter Florian Schneider-Esleben gestorven

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #1

    Kraftwerk-oprichter Florian Schneider-Esleben gestorven

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/showbizz/muziek/k...rven~a3738969/





    Geniet van je ritje naar Technoheaven Florian.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’
  • Brandnetel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 781

    #2
    Gecondoleerd. 72 jaar toch? Ik was nooit zo voor Kraftwerk of Jean Michel Jarre....

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Yeah ik wel
      Dat was de soort muziek waarmee we de hele stad teisterden op onze zelfgebouwde radio zenders.
      Jarre, Kraftwerk, Johan Timman, Vangelis etc etc
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #4
        Die zal de techno daarboven verfijnen. rust zacht Florian

        Ad usum proprium!

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #5
          The Model is één van mijn favoriete nummers.

          Duitse of Engelse versie maakt me niet uit. Daar zit ook behalve de tekst verder ook geen verschil in.

          She's a model, and she is loo king good.

          Sie ist ein model und sie sieht gut aus.

          Duits


          Engels (remasterd)


          rip


          Verder hier ook een fan van Jean Michel Jarre. Zijn nieuwste Equinox bijvoorbeeld.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • Modest
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 1390

            #6
            Das Model blijft Das Model. Duitse versie is 100x beter .

            Is van vér voor mijn tijd, maar heb hier ondertussen toch wel de helft van hun werk op vinyl liggen. Zijn een tijd geleden nog naar België gekomen (zonder Schneider), maar was te laat voor ticketjes.

            Tjahh, zo'n sound, wie vindt dat tegenwoordig nog uit? https://youtube.com/watch?v=i_85fUIR...u_TZlU&index=4
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7



              Die KraftWerk Geschichte

              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Modest
                Das Model blijft Das Model. Duitse versie is 100x beter .

                Is van vér voor mijn tijd, maar heb hier ondertussen toch wel de helft van hun werk op vinyl liggen. Zijn een tijd geleden nog naar België gekomen (zonder Schneider), maar was te laat voor ticketjes.

                Tjahh, zo'n sound, wie vindt dat tegenwoordig nog uit? https://youtube.com/watch?v=i_85fUIR...u_TZlU&index=4
                Ik gok dat de duitse versie het eerst was, die tekst loopt net wat lekkerder.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                • Fenderbender
                  Fenderbender commented
                  Editing a comment
                  Ja ma van Pocket Calculator de Japanse! Bokuwa Ongakuka Dentaku Katateni 'bliep bloop brrrring"
              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #9
                Nog een leuke!



                Kraftwerk live | Rockpalast | 1970

                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • WittiW
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 412

                  #10
                  Autobahn, legendarisch....

                  Comment

                  • Fenderbender
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2024
                    • 275

                    #11

                    Kheb ze in 2005 twee keer gezien, in de Ancienne Belgique en op Werchter en twas zalig, super show met al hun beelden en vlekkeloos, kwou ze in de 90's ook eens gaan zien maar ben toen niet gegaan en maar goed want toen liep alles in het honderd. Bluescreen computer, trigger problemen.. Khad ze wel graag in de 80's kunnen zien alles nog analoog! Of in de 70's zeer experimenteel.
                    IMG_1694699000657.jpg​

                    Comment

                    Bezig...