Pariaz En zijn Muziek....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pariaz
    Wicked Stoner
    • Dec 2010
    • 280

    #1

    Pariaz En zijn Muziek....

    Korting op 420shop
    ey yo...hier een beetje een voorbeeld van wat ik doe....
    we maken al lang muziek, vanaf 2003 onder de naam Pariaz, maar recentelijk is er een andere groep onder die naam actief....dus heten we nu :
    Onderstroom en de shocking wadlopers (of wattlopers, wat jij wil )
    Vocals : RD
    Beats: Cnexx

    En dit is een Track genaamd :
    Wie is Wakker....En gaat oa over Cannabis....en Ik noem dit forum er ook nog in feat. Mark Rutte


    (ook nog hier te downloaden http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OME4GMW8H6V8.mp3)

    Ohja en nog een zogenaamde snippet (stukkie van een ander liedje)
    Lil' Ghettoboy http://jumbofiles.com/x34a5o3oqexb/snippet.mp3.html
    (hij begint zachtjes, niet schrikken als de beat er ineens inknalt...)



    P'z

    (p.s binnenkort is de site www.pariaz.nl eindelijk online, het is geen concurrentie voor deze site, maar een platform, voor onafhankelijke, muzikanten, kunstenaars, artiesten, voor mensen die het tentoonstellen van hun kunsten belangrijker vinden, dan er geld mee verdienen....dus eerder een aanvulling, hoop dat dit gewoon kan blijven staan)
    Last edited by Pariaz; 17 February 2011, 05:50.
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Pariaz En zijn Muziek....

    Sterke boodschap, daar hou ik wel van, en muzikaal is het ook dik in orde!
    Moet je vast wat mee doen!
    Greetz....
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Pariaz En zijn Muziek....

      Best te pruimen Paria's. Sterke tekst, de muzieksoort is idd niet zo mijn ding maar kan zoon deuntje goed aanhoren voor een keer. Succes met jullie muziekding, vind de teksten van rutte nog het beste ghehehehe,

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: Pariaz En zijn Muziek....

        Klinkt best aardig, ook al hou ik niet van rap. Grappig dat je er een stukje over Jointjedraaien.nl in hebt zitten! Wie weet lokt dat ook nog wat nieuwe gasten naar dit forum toe
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • Pariaz
          Wicked Stoner
          • Dec 2010
          • 280

          #5
          Re: Pariaz En zijn Muziek....

          Ik hoop t man... Hoop sowieso dat deze site met al haar leden een bijdrage kan leveren in de strijd naar legalisatie...
          Pz

          Comment

          Bezig...