I Love Techno

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    I Love Techno

    Korting op 420shop
    I love techno...

    Wie gaat daar dit jaar heen ?
    ik misschien ben benieuwd...
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Re: I Love Techno

    Ikke Ikke!
    Moet ik is meemaken. Als het me niet bevalt, jah pech, dan weet ik dat ik het jaar erna niet meer moet gaan he.

    Greetz,
    zion

    Comment

    • cypresshigh
      Zaadje
      • Sep 2008
      • 3

      #3
      Re: I Love Techno

      100% aanwezig schitterende line-up. alleen moet ik weer verschrikkelijk harde keuzes maken tussen artiesten die elkaar overlappen.. en de half-uurtje-hier-half-uurtje-daar manier is altijd moeilijk op ILT omdat die rooms op een bepaald moment gewoon gesloten worden

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #4
        Re: I Love Techno

        nou op mij hoef je niet te rekenen IHT ofwel I hate techno

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #5
          Re: I Love Techno

          :o Leo!
          Dat van die rooms is wel lastg inderdaad.
          Prijs is ook wel een tegnvaller

          Comment

          • JamesBonte
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 264

            #6
            kostelijk inderdaad... Maar ZEKER DE MOEITE WAARD!!!!
            Ik ga al zo'n 5-6jaar (buiten een keer als ik mn been gebroken had) en het was telkens echt een supernacht!
            Dit jaar ben ik dus normaal ook zeker opnieuw van de partij!!

            Comment

            • ChriskE
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 243

              #7
              De zaal word op een gegeven moment gesloten?? Meen je dat ? Ik betaal dus veel geld voor een kaartje en dan gaan sommige zalen op slot als het vol is ???
              brabantse nachten zijn lang

              Comment

              • JamesBonte
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 264

                #8
                yup, das idd balen. Het voordeel aan ILT is dat er werkelijk altijd wel ergens supergoeie muziek is! Dus je kan altijd ff een andere zaal opzoeken.
                Als je per se iets moet zien moet je maar op tijd naar binnen gaan...

                Comment

                • breezer
                  Retired
                  • Jan 2008
                  • 21

                  #9
                  Techno, niets voor mij,wordt er alleen maar zot van!

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Zot zijn doet geen pijn hoor. lol

                    Grtz

                    Comment

                    • tess
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 4

                      #11
                      Goede line up bij I Love Techno

                      Comment

                      • Mr.Bombastic
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 5

                        #12
                        ik ga ook ! Is dicht bij de deur voor mij ...
                        Waar kijken jullie meest naar uit?

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Ik was net te laat met een kaartje bestellen veel plezier iedereen !
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • MR GROEN
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 251

                            #14
                            Ik ben volgend jaar ook v/d partij ^^


                            grtz

                            Comment

                            • zion
                              Advanced Grower
                              • Feb 2008
                              • 1056

                              #15
                              Ik hoogstwaarschijnlijk ook.
                              Muziek was zalig. Het publiek gaf alles en daardoor gaven de DJ's nog meer
                              Voor herhaling vatbaar.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              Bezig...