Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Whitney Houston (48) overleden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Whitney Houston (48) overleden

    Korting op 420shop
    Whitney Houston is vandaag op 48-jarige leeftijd overleden. Dat heeft Kristen Foster, de woordvoerder van de zangeres
    bekendgemaakt. De legendarische popzangeres overleed om 15:55 uur plaatselijke tijd in het Beverly Hilton Hotel in Beverly Hills, waar ze vanavond een optreden zou geven op de Grammy-party van Clive Davis. Het feest gaat, ondanks haar overlijden, gewoon door. Haar lichaam zou volgens Fox News nog steeds in het hotel liggen.

    Volgens bronnen bij entertainmentwebsite TMZ vond een lid van Whitney's entourage haar lichaam in haar kamer in het Beverly Hills Hotel. Fox News schijnt te weten dat haar broer haar in de badkuip van haar kamer aantrof. De security van het hotel werd vervolgens ingelicht waarna de hulpdiensten werden opgebeld. Houston zou nog voordat de paramedici arriveerden overleden zijn.

    De woordvoerder van de politie laat weten dat er geen sporen van geweld werden teruggevonden. De precieze doodsoorzaak wordt momenteel onderzocht. Verdere details omtrent haar overlijden zijn voorlopig niet bekend gemaakt. De zangeres kampte jarenlang met een drugsverslaving.

    Prijzenbeest
    Stortvloed van reacties
    Het nieuws over haar overlijden veroorzaakt momenteel een stortvloed van reacties op sociale netwerksites zoals Twitter en Facebook. Muziekproducer Russell Simmons schrijft dat hij "diep geraakt is door de dood van Whitney Houston", terwijl Gloria Estefan "in shock is omdat we zo een immens getalenteerde entertainer hebben verloren".

    Een andere muzieklegende, Quincy Jones, zegt dat het nieuws zijn hart brak: "Ze was een bijzonder getalenteerde dame die je met niemand kon vergelijken".

    Laatste optreden
    Whitney werd op donderdagavond nog in Hollywood gespot, waar ze te gast was op een Grammy-feestje. De zangeres, die er volgens ooggetuigen niet opperbest uitzag, nam zelfs eventjes de microfoon ter hand om een nummertje te zingen. Het werd haar laatste 'optreden'. Whitney zou volgens het hotelpersoneel ook gisterenavond "zwaar gefeest" hebben. Zo zou ze het in het Beverly Hilton Hotel erg bont gemaakt hebben met haar vrienden.

    Dionne Warwick, Whitney's nicht, en Cissy Houston spraken vlak voor Whitney's dood nog met haar. Volgens het duo leek er geen vuiltje aan de lucht en klonk de zangeres 'normaal'. Het drietal zou over de Grammy-party van Clive Davis hebben gebabbeld.

    Dionne belde haar nicht naar verluidt een paar uur voor haar overlijden op om te vragen of ze op Clive's feestje aan dezelfde tafel zouden zitten.

    Show must go on
    Het feestje van Clive Davis gaat, ondanks het overlijden van de popzangeres, gewoon door. Hoewel de fuif momenteel in volle gang is, zou David echter niet van de partij zijn. Hij zou momenteel teruggekeerd zijn naar zijn woning in Los Angeles, waar hij wordt bijgestaan door vrienden en familie.

    Houston werd op 9 augustus 1963 geboren in Newark in de Amerikaanse deelstaat New Jersey. Muziekproducer Clive Davis ontdekte de zangeres twintig jaar later in een discotheek in New York, waar hij haar diezelfde avond nog een platencontract aanbood.

    De zangeres laat een dochter na, Bobbi Kristina. Houston was van 1992 tot 2007 getrouwd met Bobby Brown, de vader van haar kind.
    Bron: HLN.

    #2
    Re: Whitney Houston (48) overleden

    LED there be light and fotosyhnteses was born

    Comment


      #3
      Re: Whitney Houston (48) overleden

      Vlak voor haar overlijden nog een optreden gedaan.... "wished she would never had met Bobby Brown!*

      Fuck Hard-Drugs en Alcohol!!!!

      Comment


        #4
        Re: Whitney Houston (48) overleden

        Een joint en een kilootje wit teveel .... en een dosis medicijnen...

        triest leven als je alles had kunnen hebben.

        Comment


          #5
          Re: Whitney Houston (48) overleden

          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Whitney Houston (48) overleden

            Die was al afgeschreven..
            Junk.

            Comment


              #7
              Re: Whitney Houston (48) overleden

              Zo zonde. Het was niet 'mijn' muziek, maar heb wel herinneringen met bepaalde nummers.

              Alleen zo jammer altijd dat mensen het nodig vinden een trap na te geven, wat weet je nou van haar leven af om daarover te kunnen oordelen.
              Alles wat je weet komt uit de media, dat zegt genoeg toch.

              Kijk zelf is in de spiegel

              Comment


                #8
                Re: Whitney Houston (48) overleden

                Ik heb overigens pas nog een optreden gezien waarbij ze nauwelijks op haar benen kon staan. Dat was inderdaad via het medium televisie: dat zegt inderdaad genoeg. Soortgelijke optredens heb ik gezien van Jim Morrisson, Brian Jones, Keith Moon en Amy Winehouse. Of zouden die lieden allen als een monnik geleefd hebben en toevallig bij een optreden uit de band zijn gesprongen? Wat flierefluiter aandraagt is naar mijn oordeel geen trap na maar een constatering gebaseerd op een objectieve norm.

                Comment


                  #9
                  Re: Whitney Houston (48) overleden

                  Ja je ziet een stukje uit haar leven op tv, een fragment...

                  Ik zal niet ontkennen dat ze allemaal uit jouw rijtje last hadden van verslavingen, maar er zit zoveel meer achter een verslaving, wie ben jij, wie ben ik, om daar over te oordelen.

                  Dat wil ik er mee zeggen.

                  ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

                  Voor mijn familie ben ik ook een grote junk, omdat ik blow, maar wat weten hun nou? Er zit bij mij heel wat meer achter dat jointje roken.

                  Waarom moeten we altijd oordelen over de ander, iemand in een hokje stoppen, dit geval het junkies hok.
                  Last edited by ceBep; 12 February 2012, 12:44. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

                  Comment


                    #10
                    Re: Whitney Houston (48) overleden

                    Hoe kom je er bij dat ik een oordeel vel? Je leest kennelijk iets anders dan ik weergeef. Ik oordeel niet, maar constateer slechts.

                    Comment


                      #11
                      Re: Whitney Houston (48) overleden

                      Weet je wat je doet, steek lekker n jointje op. Dit is mij teveel NU.NL niveau.

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: Whitney Houston (48) overleden

                        bloemen verwelken , schepen vergaan , en whitney houston is eraan.

                        nou als dat ook weer groot nieuws is , gooi het maar bij op de hoop reclamefolders.
                        er sterven dagelijks veel intersantere mensen die meer gepresteerd hebben.

                        ik zal er niet om treuren.

                        Comment


                          #13
                          Re: Whitney Houston (48) overleden

                          Ze heeft straks wel een tuintje op dr buik..
                          Bofkont.

                          Comment


                            #14
                            Re: Whitney Houston (48) overleden

                            Crack makes you wack
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #15
                              Re: Whitney Houston (48) overleden

                              CNN meldde dat Houston zou zijn gevonden door haar lijfwacht.

                              Ironisch.......
                              -------------------------------------------------------------------------------------
                              De reacties op haar heengaan, laten precies zien hoe de mens in elkaar steekt.
                              Aan de ene kant vol mededogen en aan de andere kant meedogenloos, soms moet je je haast schamen voor je medemens.....we leven in een verrotte wereld.

                              Comment

                              Bezig...
                              X