Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programma dat muziek analyseert en samenstelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Programma dat muziek analyseert en samenstelt

Korting op 420shop
    Hoi allemaal!

De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een programma (geen app ofzo, gewoon voor Windows) dat mijn offline muziek analyseert op basis van tempo, volume, timbre etc. en playlists kan maken. Dit lijkt me namelijk ideaal voor een feestje: aanklikken dat je relaxte dansmuziek wilt en de juiste nummers worden afgespeeld. Later op de avond kies je bijv. voor energiek en zwaar, en dan worden de bijbehorende nummers achter elkaar afgespeeld. Het lijkt dus een beetje op de Artist Radio van Spotify, maar dan niet gebaseerd op één artiest. Mijn ervaring daarmee is namelijk dat de muziek wel erg in hetzelfde genre blijft hangen. Energiek kan zowel in electro, klassiek als rock voorkomen toch?

Enfin, ik hoop dat het duidelijk is. Kent iemand toevallig zo'n programma?
    Mijn AF kweekverslag 2014: Automatic Mary, Bubblelicious en Northern Lights
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...orthern-Lights

Re: Programma dat muziek analyseert en samenstelt

Bij mij doet men hoofd dat, toch ni moeilijk om zelf wat playlists te maken, of ben je zo tam gepaft?
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

want ik vind een klont boter op mn hoofd wel lekker eigenlijk.

Ik heb er namelijk ook wel mee gespeeld, met dat soort muziekuitzoekscriptdingen handig enzo. Zat te vinden, kijk eens bij sourceforge.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik ben niet zo tam gepaft, ik hou van voorbereiding en zo min mogelijk gedoe tijdens het feest Het is toch handig om met één klik de muziek automatisch in een andere sfeer te plaatsen? Bovendien heb ik weinig zin duizenden nummers in playlists te zetten.
        Sourceforge ken ik qua naam, maar nog niet echt mee bekend. Ik ga er eens op kijken!
        Mijn AF kweekverslag 2014: Automatic Mary, Bubblelicious en Northern Lights
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...orthern-Lights

Comment

Bezig...
        X