Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe groot is je muziekverzameling ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe groot is je muziekverzameling ?

    Korting op 420shop
    - Wat heb je nou zo'n beetje totaal aan digitale muziek, hoeveel Gb's, hoeveel uur ?

    - hoe is de verdeling : ergens op een harddisk / cd's / lp's /

    ruim 100Gb, tiefusveel uur in elk geval. en nou eum.. 98 / 1 / 1 denk ik
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

    Heb nog een vrij bescheiden muziek verzameling, deze grotendeels alleen maar uit hard dance bestaat. (Hardcore, oldskool, Frenchcore en nog meer rengdengdeng teringherrie <3)
    Aangevuld met de nodige rock wat country en natuurlijk de topper van een mega mindy cd!! xD
    255 GB 43.048 bestanden verdeeld over 2563 mappen.
    aan cd's ook wel veilingdoos vol liggen. x aantal originele Thunderdome cd's *want them all * en diverse

    Had vroeger een mooie site waar je complete albums af kon halen en veilig.
    tegenwoordig alleen nog maar livesets en luisteren via soundcloud.
    Last edited by DenSchimmige; 27 September 2013, 09:52.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3
      Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

      Ik heb ook aardig wat bij elkaar gespaard inmiddels. Ik zit denk ik op een GB of 80 en dan spreek ik alleen over albums. Geen lange mixtapes of iets dergelijks. Rock, Metal, Pop, Dubstep, D 'n' B, Hiphop. Ik heb eigenlijk van alles wel een beetje. Verhouding HD/CD/LP is ongeveer 70/25/5

      Comment


        #4
        Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

        Om en nabij de 2500 Cd's

        Gedownload, ach er staan wel wat mp3's op mijn pc, maar dat is dan van m'n vriendje.

        Soms luister ik op Youtube of deezer verder niets.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

            Daarom download ik tegenwoordig ook veel livesets
            altijd dat gekut met nummertjes skippen, nu valt er niks te skippen! haha
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #7
              Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

              youtube size ..

              Comment


                #8
                Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                Rond de 50GB op mijn computer staan, bestaande uit hardcore, rap en house.. Soms wat metal als ik er zin in heb !
                Keep on Smoking !

                Comment


                  #9
                  Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                  Er zijn nog een stuk of 10 CD's over naast een kleine 4500 MP3's.

                  Comment


                    #10
                    Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                    Een 200G aan mp3, allemaal albums, gaande van alternatief tot kleinkunst.
                    Een bak of 3 cd's
                    Een LP of 180, paar jaar geleden eens grote kuis ingehouden en verkocht, plaats nodig
                    Tellen cassettes mee?

                    Comment


                      #11
                      Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                      Ik heb een wand vol LP's , nog nooit geteld maar gaat wel in de duizenden lopen , van alles en nog wat vanaf de jaren 70
                      Draai ook regelmatig een plaatje thuis , heerlijke ontspanning


                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        moeziek.JPG
                        Die staan hier op de netwerkdrive en speel ik in huis af via de oude Squeezebox Duet en een equalizer uit de 80's

                        Toch is het geluid op vinyl nog altijd het meest compleet.
                        Digitale opnames kunnen dat nog niet benaderen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                          Het kan aan mij liggen, maar af een toe eens een CD'tje opleggen in m'n stereo, is veel leuker dan naar een digitaal album te luisteren op de pc. Heb een CD of 200. Waaronder een stuk of 20 van Iron Maiden :p
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            #14
                            Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                            Met m'n afstandbediening zoek ik nummers of selecteer ik albums ofzo, die worden gewoon op de grote huisinstallatie afgespeeld, komt geen pc bij kijken.
                            De netwerkdrive is te benaderen door iedereen die op mijn netwerk zit. Altijd leuk met een huis vol visite, er zit altijd wel iemand op z'n gsm te zoeken.

                            Digitale opnames bedoel ik ook CD's mee eh...ik heb ook een paar Iron Maiden cd's, maar de kwaliteit van bijv. Number of the Beast is toch tranentrekkend ?
                            Waarom zouden ze zo'n analoog album op CD zetten, da's toch alleen voor de pingping.
                            Ik heb ook bijna alle CD's van The Cure, en van sommige is het geluid gewoon k_t. Heb je toch de volle prijs voor betaald.
                            Ik bedoel, dan moeten ze ook niet zeuren als ik een paar mp3tjes heb.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: hoe groot is je muziekverzameling ?

                              http://gyazo.com/378206bc08b3d058b9d3f8485893178d
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X