http://radio.q-dance.com/) voor het eerst de "The Harder styles top 1000" aller tijden (al kon je stemmen op liedjes tot eind 2011) uit. Dit zal zo'n 80 uur gaan duren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Staffords Hardstyle Hoekje.
Collapse
X
-
Re: Staffords Hardstyle Hoekje.
Thanks voor de tip Weedy, dat wordt weinig slapen, veel JD en hardstyle.... Heerlijk!
@ Stafford: Is het niet een idee ook een hardcore hoekje te maken zodat hier enkel hardstyle komt!?Last edited by El Plantos; 17 October 2013, 18:28.Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
Comment
-
Haha, nee dank je, ben geen hardcore man... zou dan een topic openen waar ik niet achter sta. DUS: Wie voelt zich geroepen!?!?
Maar hardstyle daarintegen stroomt door me aderen, ben liefhebber van het eerste uur! Waardeer deze topic dan ook zeer!
Los groetos
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
Comment
-
Dont worry
was maar een eenmalige bevuiling :p
Dus soort van hardstyle alleen dan opgepitcht?opgepitchte kermismuziek
@gamm Bonzai heeft inderdaad een paar lekkere platen tussen hun records :pLast edited by DenSchimmige; 17 October 2013, 22:44.If life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Iemand toevalig Defqon geweest dit jaar?
Bewerking:
Lol stelletje graaiende Hardstylonisten dat jullie zijn...
Hardstyle top 1000....
The Harder styles top 1000 zul je bedoelen
Last edited by DenSchimmige; 18 October 2013, 07:47.If life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Last edited by El Plantos; 18 October 2013, 14:10.Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
Comment
-
Ik zal je de eer niet ontnemen..Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View PostLaat mij het hardcore hoekje maar doen. Altijd leuk in die oude mappen van vroeger spitten!
Noem het iets als Hard to the core om wel een beetje de gehele hardcore tak mee te nemen :pIf life keeps putting you down, You better stay high
Comment

Comment