Staffords Hardstyle Hoekje.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #16
    Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

    Ik vind de hardcore van tegenwoordig zeker niet minder snel dan vroeger, juist sneller. Aan Frenchcore vind ik weinig aan, versnelde en opgepitchte kermismuziek vind ik dat. Evenals met terror. En de dubstep / dubstep melodieën die je tegenwoordig wel eens hoort door HC en HS liedjes vind ik ook vreselijk.

    Voor de liefhebbers, vanaf vanavond 17.00 uur zendt Q-Dance Radio (http://radio.q-dance.com/) voor het eerst de "The Harder styles top 1000" aller tijden (al kon je stemmen op liedjes tot eind 2011) uit. Dit zal zo'n 80 uur gaan duren
    Last edited by Weedy; 18 October 2013, 18:23.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #17
      Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

      Niks tipt aan de goede oude Bonzai plaatjes.... Damn, wat vliegt de tijd.

      Yves Deruyter, Jones & Stephenson, Push...

      Gouden tijdperk!
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • El Plantos
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 1609

        #18
        Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

        Thanks voor de tip Weedy, dat wordt weinig slapen, veel JD en hardstyle.... Heerlijk!

        @ Stafford: Is het niet een idee ook een hardcore hoekje te maken zodat hier enkel hardstyle komt!?
        Last edited by El Plantos; 17 October 2013, 17:28.
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #19
          Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

          el phantos , aan jou de eer dan om het hardcore hoekje te maken ?

          Comment

          • El Plantos
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1609

            #20
            Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

            Haha, nee dank je, ben geen hardcore man... zou dan een topic openen waar ik niet achter sta. DUS: Wie voelt zich geroepen!?!?

            Maar hardstyle daarintegen stroomt door me aderen, ben liefhebber van het eerste uur! Waardeer deze topic dan ook zeer!

            Los groetos

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment

            • DenSchimmige
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 1132

              #21
              Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

              Dont worry was maar een eenmalige bevuiling :p

              opgepitchte kermismuziek
              Dus soort van hardstyle alleen dan opgepitcht?

              @gamm Bonzai heeft inderdaad een paar lekkere platen tussen hun records :p
              Last edited by DenSchimmige; 17 October 2013, 21:44.
              If life keeps putting you down, You better stay high

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #22
                Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                Zolang het maar gerelateerd is, vind ik het best. Ook al houd ik er niet van haha.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #23
                  Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                  Op Qdance is nu de hardstyle top 1000.80uur lang nonstop.

                  begonnen van 5uur vanmiddag.

                  Comment

                  • DenSchimmige
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 1132

                    #24
                    Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                    Iemand toevalig Defqon geweest dit jaar?


                    Bewerking:

                    Lol stelletje graaiende Hardstylonisten dat jullie zijn...
                    Hardstyle top 1000....

                    The Harder styles top 1000 zul je bedoelen
                    Last edited by DenSchimmige; 18 October 2013, 06:47.
                    If life keeps putting you down, You better stay high

                    Comment

                    • El Plantos
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1609

                      #25
                      Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                      Uit de oude doos



                      En lekker actueel, lange mix september 2013:



                      @ Den Schimmige: DefQon 1 helaas moeten missen i.v.m. werk. ... snik!

                      Enjoy!
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #26
                        Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                        Laat mij het hardcore hoekje maar doen. Altijd leuk in die oude mappen van vroeger spitten!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • El Plantos
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1609

                          #27
                          Re: Staffords Hardstyle Hoekje.



                          Voor liefhebber van vaag...

                          Van mij mag je Chemiel! Ik zeg doen!
                          Last edited by El Plantos; 18 October 2013, 13:10.
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #28
                            Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                            Knal er dan ook gelijk een techno groep bij. En wat hardstyle betreft doe mij die ouwe sound maar.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • DenSchimmige
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 1132

                              #29
                              Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                              Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
                              Laat mij het hardcore hoekje maar doen. Altijd leuk in die oude mappen van vroeger spitten!
                              Ik zal je de eer niet ontnemen..
                              Noem het iets als Hard to the core om wel een beetje de gehele hardcore tak mee te nemen :p
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #30
                                Re: Staffords Hardstyle Hoekje.

                                :d :d
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...