Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts


    Push - Universal Nation

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


     

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Lekker dit skazi en infected mushroom favorites


    Comment


      NoBinge NoNothing


       
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


         
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


           

          Comment


             

            Comment


              One connectedness
               
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                Damn it te geniaal dit, met cute jaren 70 blondje​​​​​​
                 
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Da's abba. Die hebben nog meer plaatjes gemaakt

                • Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
                  Ghehehehe

                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Die Abba meisjes voelen en vullen elkaar erg goed aan ja.. met 2x alt zangstem

                Erg powerful en warm, altijd veel liefde en passie verzekerd met rode meisjes ​​​​​​
                 
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment



                  Comment


                     
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      Moet altijd denken aan john digweed , in de film 'groove' bij rave platen. Ging toen naar veel feestjes op schitterende locaties, en er was toch altijd wel magie toen in de lucht.

                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Ik probeer nog steeds regelmatig naar feestjes te gaan, de kinderen zijn oud genoeg om alleen thuis te blijven. Helaas gooide Corona roet in het eten en liggen de tickets nu stof te happen.

                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      Mss ook iets om terug op te pikken na lange tijd , je brengt me op ideeen , ooit komt er een eind aan corona he !

                    Blauwe meisjes zijn erg spiritueel erg diepe tekst dit
                     
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                    • Takketoelli
                      Takketoelli commented
                      Editing a comment
                      Vooral Head heeft zichzelf verloren ja. Prima dat je iets gevonden hebt waarmee je van je verslavingen afkomt, maar om nu in elk interview de predikant uit te hangen.... enorme afknapper vind ik dat.
                      Dave Mustaine is tegenwoordig ook zo eentje, erg jammer.
                      En dat voor zo een verdorven club.... religie mogen ze van mij afschaffen, alles.

                      Wel grappig dat Head iets fictiefs nodig had om te slagen, het zit allemaal in het koppie

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Dat wist ik niet, wss zaten ze zodanig ver dat ze wat dieper zochten maar met religie blijf je ook hangen, kom je ook niet ver ja afschaffen die meute en dieper gaan zoals hier, vragen WIE er wil zien, introspectie had nog niet door die lyrics vind zulk onderwerp wel beter in elkaar steken en klinken, Manson is hier ook goed in zijn teksten gaan veel dieper dan wat eerst erg oppervlakkig lijkt
                      Wel goed toch als ze zichzelf verbeteren op die manier maar de ego trap is wnr je de predikant gaat uithangen ja , denken dat je meer weet en beter geworden bent dan de ander. Weet nu wel niet Head zijn standpunt of overtuiging maar die mannen v Megadeth kun voor mijn part niets verkeerd doen, zijn gwn te goed maar kan wss wel ne afknapper zijn ja kan ik best begrijpen

                    Dan heb ik een mooie voor je Rietslang : A Perfect Circle met Judith en Tool met Wings for Marie 1 en 2.

                    Maynard is de zanger van beide bands; en Judith Marie is zijn moeder.
                    Judith krijgt een beroerte waardoor ze in een rolstoel belandde. Maynard had altijd een beetje een aversie tegen het geloof van zijn moeder, en kon het totaal niet trekken dat het geloof van haar juist gesterkt werd door de verlamming. 'Wil van god' en dat soort onzin.
                    Heel mooi verteld in 'Judith'. Maynard is echt pissig,steengoede tekst!



                    Later had Maynard er meer vrede mee, en na 27 jaar overleed zijn moeder Judith. Ongeveer 10.000 dagen, vandaar de titel van het fantastische album van Tool.

                    In Wings for Marie beschrijft hij dat hij er vrede mee heeft enzo, erg mooi.



                    ls er gvd iemand is die het verdiend een engel te worden is het zijn moeder!



                    Hier is geen lyric video van (?)
                    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                    "Ajeto" - Buurman en Buurman

                    Comment


                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Ja klinkt wel goed hoor, vroeger was ik er minder aan maar weet zijn muziek almaar meer te waarderen wss omdat hij er zijn ziel in legt want hij is extreem pissig ja zo te horen

                    Hell ik post deze nog een keer, moest er vroeger niets van weten, maar als je het vergelijkt met bvb hedendaags geklaag a la Bruno Mars zijn think I wanna marrie u, just say I doooo..hondengejank! bitch please!! en ander briel wat ze 10x draaien op een dag.. weet je wel hoe leuke muziek klinkt, geniaal in elkaar steekt en respect voor, al gelijk hoe het voorkomt, never forget u my man Elton!

                     
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment

                    Bezig...
                    X