Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
-
-
-
-
Comment
-
-
De lange versie. Het gaat allemaal zo snel rondom. Even de tijd nemen om te genieten.Comment
-
-
-
Comment
-
We staan al in de keuken en dan wordt er punk gedraaid. Of heavy metal, maar vandaag gaan we voor de punk.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Oppe fietse...
Walkman aan.... (yup, muziek luisteren met de telefoon is bij mij nog steeds "walkman aan")
20211024_130008.jpg
Was dat?
20211024_125948.jpg

Nou, daar gaan we:

Het was een prachtige dag gisteren, en nog opvallend groen voor de tijd van het jaar!
20211008_155509.jpg
20211008_155538.jpg
Hier heb ik een dikke toeter gerookt!!
Twee
20211024_164814.jpg
Herfst!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment





Comment