Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Samurai x is ook dik. Samurai 7 volgens mij is ook nice en samurai champloo volgens mij ook nice. Bleach vond ik mwa heb dat niet lang vol kunnen houden aflv 50 als ik dat al gehaald heb
Van one piece vond ik die clown die zijn ledematen kon laten rondzweven het leukst. Dacht dat hij dan ook 1 van die pirate lords gekomen is. Wanne be bad guyðŸ˜
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Ik krijg ook z’n melding dat je niet aan de leeftijd voldoet om die link te openen…geen idee wat voor vieze filmpjes je allemaal stuurt maar we mogen ze niet zien iig🙃
Hahaha. Nice. Hoja ik vond het nog grappig hoe puberachtig dit ook kan klinken, ook nostalgisch die 90tys beat. Een zweedse groep, nuja de vriendin vond dat ook dus fun voor mijðŸ˜. Ding Dong song van Gunther 😉
Comment