Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4816
    No time time time time time time time time to looooooose

    Normale + dubb version!
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Heerlijk dit, met dub van The Revolutionaries. Deze kon ik nog niet.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nice one kende ik ook niet
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4817
    Happy flowertime

    <===== dansen op onderstaand nummer. Check maar.
     
    Last edited by Ess; 23 August 2018, 21:32.

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hihihi

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Jesus! Dit nummer blijf ik super vinden!
      Heb je er nog zo één Ess?
      ...
      Ik ben bang dat Ess al in winter slaap is, de oogst is binnen. Ik zal je missen Ess

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hey Slome Joop! Ik viel bijna in slaap toen ik je hoorde roepen! Even door de winter heen en dan gaan we weer growen & showen! Hopelijk ben je er dan ook weer bij half mei!
      Last edited by Ess; 3 November 2018, 20:10.
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4818
    Favorietje van mij:

    Leo Graham - My Little Sandra


    En daar hoort natuurlijk wel de dub achteraan:

    The Upsetters - Dubbing Sandra

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ik ga voor de dub. Lekker nummertje. Kende ik nog niet.
  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #4819
    Lets Skank

    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Lekker beetje reuring in de tent renoir68 Slome Joop

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      absoluut,,,geweldige band,,tijdje geleden nog live gezien,,,

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik ben jaloers, die had ik ook wel willen zien!
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #4820


    Nederlandse Band Revelation Time
    Ad usum proprium!

    Comment

    • Slome Joop
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 1191

      #4821
      Ik wil toch wel even in de ska blijven hangen, een hele goeie band uit New York, die ik heel graag live zou willen zien.

      The Slackers - Have The Time



      Hier de live uitvoering, die gasten zijn fun.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        OMG ik heb kaarten besteld, ik ga ze zien, jippieeeeeeeeee

      • renoir68
        renoir68 commented
        Editing a comment
        voor mij net ff te ver,,zou ze ook wel willen zien,

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Ze komen ook in Amsterdam.
    • Slome Joop
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 1191

      #4822
      ooooops ik sta het forum te verknoeien....

      Comment


      • renoir68
        renoir68 commented
        Editing a comment
        ik woon in het oosten des land,,,,,Amsterdam is dus ook een pokke eind,,haha
    • renoir68
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2018
      • 144

      #4823
      Dit bandje is ook super gaaf,,,

      Zeg maar zo, Keep It Simple

      Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #4824

        Comment

        • renoir68
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 144

          #4825
          gaaf nummer dit
          krijg ook de kriebels om te gaan,,,
          Zeg maar zo, Keep It Simple

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Volgens mij is dit een gegarandeerd feestje, in een lekker klein zaaltje ook nog.
        • Ess
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 341

          #4826
          Oke, ik kom uit de kast. Mijn andere kant.

           

          "We are stardust, we are golden.
          And we've got to get ourselves back to the garden".

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Ik houd ook van jazz. Morgen post ik wel iets wat ik goed vind. Nu ga ik slapen. Deze is lekker ja, ken ik niet.
        • renoir68
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 144

          #4827
          dit vink ook gaaf
           
          Zeg maar zo, Keep It Simple

          Comment

          • Slome Joop
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2018
            • 1191

            #4828
            Zoals belooft gisteren, hier wat jazz, maar Jazz kent vele smaken, dus toch heel anders dan wat Ess gisteren liet horen.

            Herbie Hancock - Watermelon Man



            Vroeger speelde ik graag Transport Tycoon op de computer, dit nummer doet me erg denken aan één van de vele tracks die in dat spel verwerkt zaten, geweldig spel

            Het hele album Head Hunters is trouwens goed.

            Comment


            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Heerlijke wachtstand muziek!
          • Slome Joop
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2018
            • 1191

            #4829
            Salmonella Dub - Problems

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #4830
              Oke, nu eentje die je wel keihard in de auto kunt draaien:




              .
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Nooit van gehoort, maar wat weet ik er van
                Lekker plaatje.

              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Lekker gitaartje er doorheen.
            Bezig...