Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4831
    Nou even iets anders

    ГШ (Glintshake) - Мой новый стиль (My New Style) (Live on KEXP)

    Comment


    • Handycappie
      Handycappie commented
      Editing a comment
      Vreemd, maar wel lekker.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Aparte manier van zingen en ik begrijp er niks van dA, klinkt wel lekker voor de rest.
  • Handycappie
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2018
    • 113

    #4832
    Mood
     

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja, van vroeger lekker hoor.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hij heeft de beat gestolen van Warren G
      Blijft een heerlijk nummer.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Klasse! Slap that bass man!
  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #4833
    heerlijk wegdromen,,echt mooie jaren waren dat de 80verlang er naar terug,,eigelijk wel,,
     
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Nou, deze had ik echt nog nooit gehoord, is me zeker ontgaan. Het is wel een mooi nummer ja

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hihihi toen blowde we denk ik nog dikke joints Slome Joop Zo dik dat ik me deze ook niet kan herinneren.
      edit 1 minute ago: typo
      Last edited by Ess; 31 August 2018, 20:33.
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4834
    Headcornerstone - Road Block

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Lekkerrrrrrrr. Liep gelijk dansend rond hahaha.
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #4835


    Ad usum proprium!

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ken ik niet, leuk! Doet me een beetje denken aan Air, die ik ook erg leuk vind

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dromerige muziek, versterkt door het wietje wat ik vape. Een beetje vreemd maar wel lekker.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Zeker dromerig liedje en dat combineert heerlijk met een jointje in de mik. Beetje vreemd maar wel lekker idd hehehe
      Air kende ik niet eens joh, net even gekeken op jijtube heerlijke muziek hebben ze, sommige wel eerder gehoord btw top!
      Ik zat zelf meer aan massive attack en dido te denken ergens in die trend
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4836
    Pink Floyd - Fat Old Sun



    Pink Floyd, of Flilnk Poyd zoals ik ze ook wel neig te noemen. Ik had natuurlijk ook één van de vele andere goeie nummers van ze kunnen posten. Maar deze zat ik in dit geval echt te luisteren.

    Comment

    • Ess
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 341

      #4837
      En dan ineens, word je met dit geconfronteerd ....
       

      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        En dit vind ik toch ook wel weer lekker. Doet me een beetje denken aan Norah Jones, nee niet haar hits, maar nummers uit haar album "Little Broken Heart", zoals https://www.youtube.com/watch?v=Wvf0kbefvbo

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Treffende gelijkenissen.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Very apart maar ken ik wel hebben zo nu en dan
    • Slome Joop
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 1191

      #4838
      Weet je waar ik ook heel groot fan van ben, Ane Brun. Ik kan een hele pagina volschrijven met nummers van haar die ik goed en omdat Ess nu ook met gevoelige liedjes begint, mag ik er ook wel één posten, hier is een favorietje:

      Ane Brun - Changing of the Seasons

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ohhhh ik ben zo gevoelig. Bij de derde seconde weet ik het al.
    • Slome Joop
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 1191

      #4839
      Ik kan het niet laten, nog één

      Little Lights- Ane Brun (feat. Syd Matters)

      Comment

      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #4840
        Deja VU
        Arnie Trippin balls

        Ad usum proprium!

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Lachen
      • Franco
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2017
        • 390

        #4841
         

        Comment

        • Franco
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2017
          • 390

          #4842
          Smoke one,open your mind,feel the vibe...

           

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Bij 0:27 wordt hij ineens toppie. Lekkere vibe.

          • Franco
            Franco commented
            Editing a comment
            Muziek.. Is muziek gemaakt om de ziel te strelen? Geen idee, weet wel dat ik bij sommige nummers meerdere malen kippenvel van kan krijgen en als het ware hele kleine snelle stroomschokjes door mijn lichaam voelt lopen.
            Kan het niet goed uitleggen, zoiets moet je voelen.
        • Slome Joop
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2018
          • 1191

          #4843
          Fortunate Youth - Reggae Radio

          Comment

          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #4844
            Ad usum proprium!

            Comment


            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Kende ik niet maar valt goed in de smaak hier.
          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #4845
            Ad usum proprium!

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              hihi hoopte dat iemand het zou zien
              Die van Paolo Nutini klinkt een beetje hetzelfde, althans de ritme beetje indie

            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Ja ik zag het ganjagast Ik ben The trip nog een keer aan het beluisteren. Vind hem gaaf. Inderdaad beetje zelfde akkoorden. Je kan Paolo Nutini zingen op de melody van The trip

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Ja heerlijk nummertje hé
              Zou best eens kunnen dat ze de sample hebben gebruikt van Paolo Nutini hoor. Ik ga maar eens mijn vredepijpje opsteken en een nummertje op zetten. Mm wat het gaat het worden..
          Bezig...