Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4846
    Had ik deze nou al gepost? Ik weet het niet, maar het kan geen kwaad om deze een tweede keer te horen, zeker niet op dit forum

    Congo Ashantie Roy - Stay red

    Comment

  • Franco
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2017
    • 390

    #4847
    Als ik alleen al naar het plaatje kijkt,zou de wereld er dan anders uitzien zonder mensen ?,bomen,planten en dieren in overvloed? Who knows...
     

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Yeahhh who set the world on fire ....
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #4848
    Een Nederlandse culthit uit m'n schooltijd

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dan ben jij toch minstens 10 jaar ouder dan ik

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      jeetje wat een hippy shit,,,sorry hoor,,,

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      kunnen we wel gebruiken in deze donkere tijden.. De hippie sh1t dan
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4849
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Lekkere plaat, deze versie kende ik niet.

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      dit is geweldig,,,ik luister ook veel muziek van het label Trojan,,,geweldige ska/rocksteady en skinheadreggae

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ya man!
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4850
    Ess Ik kop deze even terug met

    Big Youth - Spider To The Fly


    Comment

  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #4851
    Heerlijk dit,,,
     
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Yep. Heb gelijk deel 1 & 2 ook in een playlist gezet.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja lekker hoor
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4852
    Cassandra Wilson zoooo goed!

    Cassandra Wilson - "Red Guitar" (Live at WFUV)

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nice one!

    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      volgens mij is het een omgebouwde, maar goed de typhus ermee het klinkt wel lekker.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Hahaha, ja best een zware stem, maar volgens mij is ze dat niet hoor. Ik had ook een mooi concert van haar, daar begon ze met een bekkende reggae rythm, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Daar zag ze er een stuk beter uit.
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4853
    Vandaag, op de laatste dag van de meteorologische zomer ... met op 2:20 dub version .... If you go a way, on a summer day .... the last one this year ....
    Fijne laatste zomeravond 2018
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Haha, goeie timing en goeie plaat
  • Franco
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2017
    • 390

    #4854
    Fijn weekend mensen..
     

    Comment


    • Franco
      Franco commented
      Editing a comment
      Wat is er loos GG ? Je wil toch niet zeggen dat je nog steeds met krukken loopt..?
      Als dit zo is,nogmaals veel sterkte.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Jawel helaas, en dat gaat zeker nog 8 weken zo door volgende week operatie.
      Lastige tijden voor GG. Dank Franco kan ik goed gebruiken.

    • Franco
      Franco commented
      Editing a comment
      Dat is heel zuur maat.
      Wilde zeggen als ik iets voor je kan doen dan geef je maar een gil.. Maar dat gaat lastig.
      Wat ik kan doen is alleen zeggen sterkte.
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #4855
    Een van de weinige nummers van Black Sabbath die ik echt wel kan waarderen.


    Ad usum proprium!

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ik zit zeer lage thc wiet te vapen maar door dit nummer voelt het als verse Marokkaanse hashish. Hahahaha

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Takes you back, doesn't it

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja hoor, lekker dit!
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4856
    Herinnert u zich deze nog nog nog nog
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Die ken ik nog nog nog
      Steel Pulse ook een toffe band
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #4857
    Ik ga ff wat surfen, tegelijkertijd met m'n hoofd hier in hangen en in rookwolken
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Tjemig de pemig, ik moest 3 keer kijken om te zien of het echt niet Alpha & Omega was, het lijkt ook allemaal zoveel op elkaar, maar ik vind dit wel heerlijk, die vette bassen!
      luister zelf maar, Alpha & Omega - Solomon and Sheba

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Oh lol, ik ben net wakker, het IS Alpha & Omega GOEDEMORGEN

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ajjaaaaaa het is hetzelfde hihihi.
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #4858

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Urban als je nog meer van dit soort nummers weet ... ik vind dit echt amazing en draai hem vet vaak nu. Op een groot scherm en over de stereo apparatuur heen is ie ook te gek.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ess Helemaal met je eens hoor, dit is een geweldig nummer, maar ik vraag me af wat je specefiek zoekt?
      Ben je nieuw in electronic music, want dan heb ik nog wel wat mooie nummertjes in petto.
      Of vind je Robyn zo geweldig? Eerlijk gezegd vind ik haar muziek meestal een beetje kinderachtig, maar als ze samen werkt met Röyksopp is ze geweldig.
      Of is het vooral de muziek, die is van Röyksopp en daar weet ik ook nog wel wat goeie plaatjes van. Of is het de clip, daar weet ik lekker helemaal niets van

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hoi Slome Joop. Het is het totale plaatje. De stem, de tekst, de muziek, de clip, alles bij elkaar. Het is gewoon alles bij elkaar wat bulls-eye voor mij is. Je hebt soms van die nummers ... en dit is er zo een. Ik kan het niet benoemen, je loopt er tegen aan!
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #4859
    Urban Moet ik toch ff Röyksopp terug geven, maar welke, er zijn zoveel goed van die gasten.

    Röyksopp 'The Girl And The Robot'



    Waarom zijn die gasten eigenlijk gestopt? Of gaan ze stiekem toch nog verder? Ik had toen der tijd gehoort dat "The Inevitable End" hun laatste album zou zijn, jammer.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ook zo nice. vind de bovenstaande wel iets beter
  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #4860
    Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop
    Urban Moet ik toch ff Röyksopp terug geven, maar welke, er zijn zoveel goed van die gasten.

    Röyksopp 'The Girl And The Robot'

    https://www.youtube.com/watch?v=sPqnxFgCrhg

    Waarom zijn die gasten eigenlijk gestopt? Of gaan ze stiekem toch nog verder? Ik had toen der tijd gehoort dat "The Inevitable End" hun laatste album zou zijn, jammer.
    Doet mij denken aan Bel Canto,,,ook geweldig,,wegdroom muziek

     
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment

    Bezig...