Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikwilgnusername
    Expert Stoner
    Member
    • Oct 2018
    • 96

    #5026


    1 van men favo liedjes.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment

    • Krueg3r
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2017
      • 77

      #5027


      Als de zon weer schijnt speel je deze en je plantjes dansen de hoogte in

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Potverdikke lang geleden, dat singeltje lag thuis vroeger in de platenbak.
    • ikwilgnusername
      Expert Stoner
      Member
      • Oct 2018
      • 96

      #5028
      Lol, men eerste "samenwerking" met een andere producer.
      Heb jaren en jaren zelf muziek gemaakt, en was nog nooit gebeurd.
      Soit ja, op een Engelstalig forum, hij vroeg een request, we moesten 3 woorden samenzetten en hij zou er een liedje van maken.

      Ik zei: pesky hairy gofer.

      Dit is het resultaat. I like it.

      Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio
      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Gophers aren't pesky!

        Werk je met hardware of enkel DAW en vst?

      • ikwilgnusername
        ikwilgnusername commented
        Editing a comment
        Toen ik nog muziek maakte toen het nog ietwat ging gewoon software.
        Geld niet voor hardware, en zeker al geen plaats.

        FL Studio en vsts ja.

        Maar ja, elk liedje was met zo verschrikkelijk veel problemen gemaakt... pfff.
        En heb ook altijd al gigantische cognitieve problemen gehad... probeer dan maar eens iets perfect te maken...

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        FL heb ik nog ergens de eerste versie van liggen daar werkte ik mee op win98 in ver vervlogen tijden , Rebirth en Reason ook toen.
        Maar euh, ondanks je problemen gewoon bezig blijven met de muziek, of dat nu perfect is of niet, zolang je er maar plezier aan hebt!
    • Krueg3r
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2017
      • 77

      #5029
      Ik ben raar man hou van veel soorten muziek. luister al 2 uur naar zon russisch rap versta er geen snars van, maar vind hem gewoon echt lekker klinken dat russisch en die relaxte beat, heel af en toe heb ik zon moment na wat teveel blowen, probeer nog mee te rappen ook


      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        eh jij bent niet de enige he!
    • ikwilgnusername
      Expert Stoner
      Member
      • Oct 2018
      • 96

      #5030
      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

      Comment

      • ikwilgnusername
        Expert Stoner
        Member
        • Oct 2018
        • 96

        #5031


        We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

        Comment

        • Krueg3r
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2017
          • 77

          #5032




          Niemand kent deze wrs, van family guy episode

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            ladies an gentlemen, mr conway...
        • ikwilgnusername
          Expert Stoner
          Member
          • Oct 2018
          • 96

          #5033
          Vind het eigenlijk wel beter als de studio versie.

          We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

          Comment

          • ikwilgnusername
            Expert Stoner
            Member
            • Oct 2018
            • 96

            #5034
            Edit.

            Never mind.
            Last edited by ikwilgnusername; 29 November 2018, 08:43.
            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Lekker deuntje. Jammer dat je m hebt weggehaald.
              Ik ben benieuwd wat je nu zou maken.
              De muziek geeft vaak wel een beetje weer in welke stemming / periode in je leven je zit.

            • ikwilgnusername
              ikwilgnusername commented
              Editing a comment
              Ja, ik dacht er nog eens over na, over dat ik eerder zei dat ik niet teveel muziek van mijn eigen wil posten omdat het teveel als self-promoten kan overkomen.
              Maar ja, weet je, achja, misschien moet ik mij daar gewoon geen hol van aantrekken, en toch gewoon men muziek posten

              Op andere plaatsen was ik daar ook altijd heel terughoudend over... I know. Is gewoon een issue dat ik heb.
              Op 1 bepaald forum durfde ik gewoon nooit men muziek te plaatsen. Erg.

              Maar goed ja, why not, zal het nu terug posten. Ik hoop gewoon dat er niet teveel gezaag op komt.

              En toch tof dat je hem leuk vindt!
          • ikwilgnusername
            Expert Stoner
            Member
            • Oct 2018
            • 96

            #5035
            Hier dan de repost.

            Een heel oudje van mij.

            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment

            • ganjagast
              Elite Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2016
              • 2881

              #5036


              Ad usum proprium!

              Comment

              • Greyvol
                Amazing Grower
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 4721

                #5037
                 
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment

                • Greyvol
                  Amazing Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 4721

                  #5038
                   
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment

                  • ikwilgnusername
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Oct 2018
                    • 96

                    #5039


                    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                    Comment

                    • ikwilgnusername
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Oct 2018
                      • 96

                      #5040
                      How can you not like this one?

                      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                      Comment

                      Bezig...