Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Drie op een rij, mag dat? Nog eentje dan.
Ess heeft mij groot fan gemaakt van Mokko, sinds haar post een tijdje terug van Ras Kitchen.
Ik ben ze nu allemaal aan het kijken en raak telkens weer geïnspireerd. Niet alleen de gerechten die hij maakt, maar ook de manier van leven. Helaas kan je zijn levensstijl niet overnemen hier in het drukke westen, maar toch vind ik er een bepaalde rust in die ik in het dagelijkse leven probeer vast te houden en de laatste weken ben ik werkelijk meer happy. Bedankt Ess , voor deze goude tip
Ik heb zelf inmiddels de banana fritters gemaakt, super lekker en de kids vonden het ook super. Ik heb wel even ge-duckduckgo-ed voor een iets volediger recept, maar heb er wel één gekozen zonder bakpoeder/soda/rijsmiddel, dat gebrukt Mokko ook niet.
Ik drink sinds vorige zomer bijna geen bier meer, maar dit wil ik wel nog eens proberen, als ik soursap/zuurzak kan vinden.
Comment
-
Mensen zijn aangenamer als ze minder drinken, teveel zuipen is voor niks goed.
-
Check ook effe Jason van Jamaica Sunrise TV, die jongen wil zijn channel uitbouwen, hij heeft nog wel wat oefening nodig om degelijke filmkes te maken maar hij trekt zijn plan. En Backpacking Simon kan je ook checken voor filmkes on Mokko's yard tijdens zijn reis in Jamaica of Jasons yard.
-
Dank je Ganjax, ga ik doen.
En je hebt gelijk wat drinken betreft, dat is ook precies de reden waarom ik gestopt ben met regelmatig drinken.
-

Comment