Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Het nummer 'Je loopt je lul achterna' van de band 'Doe Maar'. Dit nummer is afkomstig van het album: 4US.Comment
-

Heel eventjes door de eerste seconden doorbijten. Ik vermoedt dat ze het extra gedaan hebben, het is echt wel het meest gebruikte meest afgezaagde accoordenschema ooit... zou zomaar kunnen
Deutsch ist eine schöne Sprache!!
Ook voor jou Flip Hasjkip !!
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."Comment
-
Peter Schilling performing "Major Tom (Völlig losgelöst)" in the German TV show "Hitparade" in January 1983. Remember to subscribe to stay up to date with al...Comment
-
Watch our great music videos ❯ https://goo.gl/feVLNN More TopPop? Subscribe here ❯ https://goo.gl/X9FOAU More info on Wikipedia ❯ https://en.wikipedia.org/wi...Comment
-
Ik hou enorm van het sfeertje dat deze muziek meebrengt. Heerlijk als je in de trein zit en het buiten guur, nat en winderig is. Herfstmuziekje dus. Maar ook erg lekker om op de achtergrond te horen, in ieder seizoen
Schotse band
Waanzinnig live, en fantastische dynamiek en samenspel. Super opbouw. ....
Ik kan wel door blijven gaan.
https://youtu.be/IHN-OiKp9ww

Geen zangert nodig nee"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
$ 18 miljard verlies, dat wezen- en weduwefonds. Man man man, krijg wel $ 0,16 per aandeel, want er mag meer geld uit. Man man man, kansloos
Ook kansloos! André Rieu! En Orff was natuurlijk ook superfout!
https://youtu.be/4QPU1VpPn2s
disclaimer, ik heb aandeeltjes
Comment
-
Masaka - Fumaratto x Karvajal Música Nueva 2020 LA MEJOR PLAYLIST GUARACHA EN SPOTIFY: https://spoti.fi/2TkPohU Escúchala en tu plataforma preferida: YOUTUBE...Comment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Al eens eerder gepost, maar met dit weer kan het best nog een keer.....
https://www.youtube.com/watch?v=ns2p4EM4hfE
Hoewel het feitelijk gezien geloof ik niet over het weer gaat, maar toch
Comment
-
Even een beetje kleur aan het leven gevenSTREAM/DOWNLOAD GOOBA: https://cmg.ffm.to/GOOBA Director- CanonF8, David Wept & 6ix9ine EP/Producer- Omar Reynoso & David Wept DP- Franklin Ricart Editor- 6i...
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".Comment
-
Exclusive WSHH music video for “Eggplant Emoji” by Knarley Jai (ft. Sukihana). Subscribe: http://bit.ly/subWSHH | WSHH Snap Discover: http://bit.ly/worldstar...
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".Comment
-
Follow & Hear More From Robyn : https://rbn.lnk.to/FollowYD Music video by Robyn performing Hang With Me. (C) 2010 Konichiwa RecordsComment
-
DOE MAAR - NEDERWIET Dit is een lied over een plant Een groene plant Een mooie plant Een welriekende plant Een grote en sterke Ja een nuttige plant Het gaat ...Comment








Comment