Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #6526
    Ik zat vanmiddag weer eens een Led Zeppelin album te luisteren, blijft toch ook goed.

    Van het 4de Led Zeppelin album uit 1971

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Dat was voor mijn tijd en ken LZ alleen van dat bekende liedje.
      Maar inderdaad het klinkt niet slecht. EN de tekst is OK.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Led Zeppelin is ook van voor mijn tijd, maar dat maakt mij niet uit. Het is een must voor iedere rocker. Ik vind eigenlijk al hun albums goed, behalve "In Through the Out Door" vind ik wat minder. Ik zou zeggen ga ze ontdekken
  • Silas
    Admin
    Lucky MemberModeratorAdmin
    • Sep 2009
    • 1272

    #6527
    Mijn favo band heeft 2 nieuwe singles uit gebracht. Ben gek op zijn stem en het zijn goeie gasten. Maar wat vinden jullie (musicfreaks) ervan...

    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Oei...ik denk dat ze live een stuk beter zijn ?
      2e vind ik iets beter maar het is niet zo mijn ding, klinkt iets te 'smooth', kan dat ?
      Last edited by QnQ; 3 August 2020, 11:07.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Om eerlijk te zijn ook niet helemaal mijn ding, net wat Q zegt, te gladjes voor mijn gevoel.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Bedankt voor jullie mening, daar vroeg ik om. Live zijn ze zeker beter, maar ik deel jullie mening! Vergeleken met vorig werk is dit ondermaats. De 1e vindt ik nog gaan, maar de 2e vindt ik nix. De songs zijn te kort en er ontbreekt een betere en langere gitaarsolo. Te makkelijk gemaakt en te gladderig. En dan te bedenken dat ik op 16 oktober de nieuwe cd en t shirt krijg. Er is een nieuwe gitarist (zijn broer) bij gekomen, maar ik hoor het niet echt terug??....
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #6528
    Ik had vanmorgen deze op repeat in de auto...
    Nog net niet de HK speakers eruit geblazen
    Soms heb je dat even nodig...



    Fisher Z - Marliese
    Als je Fisher Z niet kent, check ze uit, hebben veel goeie nummers op hun naam.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik had er nog nooit van gehoord, maar dit rotst wel lekker ja
  • Ess
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 341

    #6529
     

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7400

    #6530


     

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #6531
      Ik ben geen fan van Nick en Simon, maar bij a alles wat ze hebben gecoverd van Simon en Garfunkel is super
      https://youtu.be/aUgIOePyL8c deze bijvoorbeeld.

      Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #6532
        Franse DUB



        En nog één.

        Last edited by Slome Joop; 4 August 2020, 08:35.

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Da twèéde vind ik wel goe , goe stoned effe ogen dicht !!

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Ja ze kunnen er wat van die gasten, maar even wat anders R. ik mis je oude avatar. Het heeft even geduurd voor ik door had wat het plaatje van je avatar nou voorstelde, maar inmiddels was ik er aardig aan gehecht

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          inderdaad ik ben hem ook al moe !!
      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #6533

        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Leuk, de clip had ik nog nooit gezien.

        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Voor mijn tijd, maar deze is tijdloos.) Ik kwam het toevallig tegen bij een pirat rock ballads download.
      • Old dawg
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2020
        • 1266

        #6534
         

        Comment

        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #6535
          Ik ben altijd opzoek naar de de originele zangers van gecoverde liedjes. En deze vind ik heel speciaal nooit over nagedacht maar die hebben ze wel over de streep gebracht. En heel veel bekendheid vergaart. Hij is ook de creatie van black Betty van ram jam en where did you sleep last night van nirvana. Alle3 de versies stuk verbetering. Maar in de goeie ouwe tijd!!!

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ik werk via de telefoon, geen idee of dat lukt of überhaupt kan via de telefoon. ik ben niet zo goed met telefoon tech.

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Ik ben ook helemaal niet goed met die telefoontjes, zal wel iets met leeftijd te maken hebben, daarom gebruik ik ook de PC

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ghehe.. ik ben ook de jongste niet hier
            Je post nu de link, als je daarvoor [.video] zet en erachter [./video] zonder de punten dan lukt het.
        • Takketoelli
          Cronic Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 3126

          #6536
          Een fantastisch voorbeeld van een cover die beter is dan origineel.

          Vooral het verschil in vibe is geweldig; in de tijd van John waren ze blijkbaar nog erg positief over de boodschappen van dit nummer. "Dat zou gaaf zijn he, laten we daar voor gaan zorgen!"

          Maynard van A Perfect Circle staat er anders tegenover; "Het zou zeker erg mooi zijn, maar vergeet het maar. Lukt nooit"

          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment

          • Takketoelli
            Cronic Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2019
            • 3126

            #6537
            Tijd voor wijze woorden van meneer Kilmister!



            "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
            "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
            "Ajeto" - Buurman en Buurman

            Comment

            • WittiW
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 412

              #6538


              Tropische temperaturen!

              Comment

              • Slome Joop
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2018
                • 1191

                #6539
                Oorspronkelijk geplaatst door WittiW
                Tropische temperaturen!
                en dus....

                Last edited by Slome Joop; 6 August 2020, 13:38.

                Comment

                • Slome Joop
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2018
                  • 1191

                  #6540
                  Dit nummer is ook lekker zomers.



                  Same Riddim....

                  Comment


                  • WittiW
                    WittiW commented
                    Editing a comment
                    hahaha, ja had moeten beginnen met jamaica. sorry

                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Ik vind het leuk dat je dat leuk vind

                    Maaruh, dat hangt toch van de situatie af? Ik vond het leuk om juist nu met een meer recent nummer te beginnen. Neemt je meer terug de tijd in
                Bezig...