Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #6646
     

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #6647
       

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #6648
        Eh, , the silence of the fans!!!
        Alleen jd een joint en het geluid van de in en uitlaat afzuigers!
        Gaap, echt zzzlaapverwekkend.

        Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #6649


        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #6650
           
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #6651
             

            Comment

            • WittiW
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 412

              #6652

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Deze waren geweldig ! En Junkie XL was zonder Rudeboy eigenlijk gewoon Junkie, wat maakte die man een sfeer, paar keer gezien en was telkens een feestje !

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Tres Manos!
                Geweldige gitarist
            • WittiW
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 412

              #6653
              Nog eerdere Nederlandse rap, kocht ik ooit nog op een cassette, kom ik die rappert jaren later tegen in een coffeeshop in Amstelveen, geef ik hem een geeltje voor een paar gram.

              Zou die nog leven?

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Denk het niet. Er bestaat geen koningbei, wel darren. Die zijn er alleen om de koningin te bevruchten, waarna ze direct dood neervallen. De rest gaat eraan tijdens de 'darrenslacht'. Dus die zal wel niet meer leven...

              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment

              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                Ken je klassieken. Maar Guan Elmzoon, had slechts een lekkere diepe stem

                hahahah.

                Volgend jaar north sea, lionel richie komt ook!
            • WittiW
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 412

              #6654
              https://youtu.be/mbI8MI9WRgI

              Na herbie moet verantwoordlijke muziek. De man met ballonwangen.

              /edit kijk ook ff hoe ie zijn trompet kust @2:10
              Last edited by WittiW; 12 September 2020, 19:52.

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Video niet beschikbaar.
                Dus op YT zelf gekeken, maar geen gezoen @2:10 Ik vraag me af of het wel hetzelfde filmpje was, maar het was hoe dan ook erg leuk

              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                ik krijg nu ook een YT error. Ik ga die site nooit begrijpen, en zij mij ook niet. Ik heb al minimaal 10000 keer aangegeven dat ik niet premium wil....

                Dizzy Gillespie And The United Nation Orchestra. Een reeks van 10 op youtube. Ook met held Steve Turr, Airto Moreira. nou eigenlijk alles in die band is geniaal.
            • WittiW
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 412

              #6655
              k*t youtube

              Comment


              • Superskunknl
                Superskunknl commented
                Editing a comment
                Idd, heb je al eens van "Youtube Vanced" gehoord? Het blijft nog steeds Youtube uiteraard.. Maar dan wel zonder reclames en je kunt elk filmpje op de achtergrond blijven afspelen.

                Mijn irritaties voor YouTube zijn door Vanced een stuk minder geworden... Het is als het ware gewoon een soort van YouTube Premium, maar dan gratis.

              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                Ik zal eens kijken. Youtube premium wil ik alleen al niet omdat youtube daar veel teveel mee adverteert. Ik word zo moe om eerst 3 cookies weg te klikken en dan nog wat opdringende reclame. Internet was zo leuk rond het jaar 2000...
            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #6656
              https://www.youtube.com/watch?v=ZPcmjBUu1Lo&ab_channel=UNKLE-Topic

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #6657
                https://www.youtube.com/watch?v=kUubW5szdwA&list=RDQLrkysw6vI0&index=27

                Comment

                • RoccoSmokes
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 111

                  #6658
                  https://www.youtube.com/watch?v=7m148vZDwJA&ab_channel=WuTangClanVEVO

                  Comment

                  • Old dawg
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2020
                    • 1266

                    #6659
                     

                    Comment

                    • Old dawg
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2020
                      • 1266

                      #6660
                      Ter nagedachtenis aan Toots Hibbert, R.I.P. 8-12-1942 11-09-2020
                       

                      Comment

                      Bezig...