Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
-
Ik ben 'n rocker in hart en nieren. Dat neemt echter niet weg dat ik ook wel andere muziek kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
-
Hidden pleasures. Zo lekker als ik met de damekes bezig ben. Zelfs als dingen er misschien wat minder uitzien als de dag ervoor geeft dit me een positieve boost
Comment
-
En als het het echt verkeerd gaat met ze draai ik dit gewoon voor ze. Vinden ze fijn.
Comment
-
Comment
-
-
-
Sommige platen geven je een echt zomergevoel!!

https://youtu.be/JgffRW1fKDk
Toffe zangeres ook, ze zou alleen nog een telecaster om moeten hangen
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Vrouwen
Vrouwen in jurkjes
Vrouwen in jurkjes met een telecaster!!
Daar heb ik echt een zwak voor, ziet er altijd prachtig uit!!
https://youtu.be/8_F-b3UAkjA
Nog eentje:
https://youtu.be/GL9rBAjut2g
Zij heeft de blues man, duchtig!! En een gave gitaar, met die vis erin
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Nou, laat ik dan ook maar een vrouw posten, ik houd wel van vrouwen
https://www.youtube.com/watch?v=qKJVP6Tx3QI
De studio versie is een stuk beter, maar daar zat geen leuke clip bij. Voor de liefhebber:
https://www.youtube.com/watch?v=WY5LR7GpCp8Comment






Comment