Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
..:.:: .EuphoricHardStyleZ YouTube Channel. ::.:...If you like my uploadz please subscribe to my channel: http://www.youtube.com/subscription_center?add_us...
Jezus, dus je gaat als vrouw een relatie aan met een zanger die zichzelf snijdt tijdens optredens en dan ga je achteraf lopen klagen dat hij er wat aparte ideeën op nahoudt, ikzelf heb hem denk ik ongeveer 10x live gezien en vond het prima te doen heerlijk zelfs die fck schijt aan alles heerlijke vent is het , huilie huilie doen ey tere zieltjes van de cancelcultuur ghehehehe
Aparte ideeën zijn prima ja, zolang ze niet anderen schaden. Goeie muziek en live act maakt je geen god, al zal hij daar wel anders over denken
Geestelijk is die man zwaar gestoord en daarbij ook nog eens bijzonder slim. Erg gevaarlijke combi
Ik denk dat al die vrouwen en ex bandleden in het begin dachten dat het allemaal een act was, en zich de tering schrokken toen dat niet zo bleek te zijn. Die man is wel echt zeg maar, niks neps aan. En als je hem hoort praten is dat van hoog intelectueel niveau, en wil je graag meer weten en in discussie gaan. Hij is verdomd slim en interessant. Dus ik begrijp wel dat iemand zich eerst aangetrokken voelt en daarna niet weet hoe snel die weg moet wezen.
Manson weet dat ook, zo slim is ie wel, misschien dat ie daarom wel op andere manieren ervoor wil zorgen dat ze niet weggaan, zoals drogeren, intimidatie, vernederen enzo. Liefde heeft ie zelf volgens mij nooit gekend dus probeert ie het zo?
Gewoon 'n top nummer. De uitvoerend artiest heb ik vanaf 't begin 'n e...l gevonden maar als 't nummer wel eens op tv langskomt sluit ik gewoon m'n ogen want zien wil ik 'm niet
Comment