Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Comment
-
Damnit, dat orgeltje klinkt best wel psychedelisch na een paar Hollandaise SuperSilverHaze jointjes
Voor de kenners

Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
-
Comment
-
Ik heb een keer een docu voor de helft gezien, die ging bijna alleen over zijn verslaving en zijn dood en weinig over de muziek. Ik had die nog eens af willen kijken, maar ben er nooit meer aan begonnen. Is er een betere docu dan? -
Ik kan mij een docu herrinneren over zijn hele leven; veel muziek en veel hond
Maar ook drugs ja, dat is toch een groot deel van zijn leven aanwezig geweest. Zal eens zoeken -
-
-
Comment
-







Comment