Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
-
Mijn beste optreden ooit was van deze band in de 013.
Niet normaal wat er op je afkomt, een geniale wervelstorm van virtuositeit. Of iets in die richting in ieder geval.
Omar Rodriguez is een held van mij, ontzettend goeie gitarist met een heel eigen stijl. Fantastische geluiden, vreemde laddertjes. Je denkt vaak dat er niks van klopt maar dat doet het wel op een of andere manier
Lange zit deze, ben benieuwd wie hem afgeluisterd krijgt! Er gebeurt ontzettend veel in dit nummer.
Al hun albums zijn muzikale reizen die je steeds weer nieuwe dingen laat ontdekken!
Na een dag THE MARS VOLTA snak ik wel naar wat makkelijkere muziek, het kan echt vermoeiend zijn. Maar dat maakt het nou juist zo geweldig; je luistert het album steeds weer na een lange tijd, en dan verbaas je je steeds weer hoe verdomd goed het allemaal wel niet is!!
Om het daarna weer weg te leggen voor een volgende
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
-
-
Comment
-
-
-
2 kouwe pilsies + honing = het hazesgeluid
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Ik heb het over deze reclame, 30x per avond op TV op alle populaire zenders : https://www.youtube.com/watch?v=qQtT4BraCsU
Toplevel irritatie dat volk.
-
-
Comment
-
V.a. 1.58 min zie je de (piepjonge)"Muscles from Brussels" als figurant op de achtergrond.Comment
-
Nieuwe topper uit de Hollandse smartlappenschuif !
2 voor de prijs v 1
get them while they're hot
Daar gaat mijn beetje ingebeelde reputatie, hell with it
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment





Comment