Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman -
-
Italbri Ja ik ind dit ook heerlijk. Is Rico, van Rico/sticks of opgezwolle. Inderdaad dus een old school nederhop band, en hier gaat die de reggae kant in.
Deze is ook wel chill.

Comment
-
Italbri Haha, ik ben er ook mee opgegroeid, en luister het eigenlijk nogsteeds dagelijks.
Ik ken toevallig zowel Riciardo(Rico) als Junte(sticks) persoonlijk. Sticks is vrij zakelijk, en kan dus aardig wat leuke contacten maken met platenmaatschappijen, etc...
Rico is daar niet zo van, en heeft dit album gewoon zo uitgebracht zonder goeie marketing ofzo. Vandaar denk ik
-
-
-
All Them Witches - Our Mother Electricity (Full Album 2012)
I rather be illegally alive than legally deathComment
-
-
-
Comment
-
-
-





Comment