Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MightyVap3r
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2023
    • 52

    #8701
    In de corona tijd vond ik deze, van de zanger van de Stone Roses, in de zomer, met de ramen open, terwijl ik mn ouderwetse xbox aan het ombouwen was...
     

    Comment

  • MightyVap3r
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2023
    • 52

    #8702
    Happy Mondays
     

    Comment

    • sprinterke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 779

      #8703
      Zwaarste lijst @studio Brussel

      Comment

      • MightyVap3r
        Advanced Stoner
        Member
        • Nov 2023
        • 52

        #8704
        Dacht er zomaar ineens aan... voor mijn tijd, net als(bijna) alle andere muziek waar ik nu fan van ben
         

        Comment


        • MightyVap3r
          MightyVap3r commented
          Editing a comment
          Joy Division werd na de dood van de zanger Ian Curtis, New Order, bekend van OA Blue Monday, de film 24 Hour party people is een leuke film over oa New order en The Happy Mondays, i love the happy mondays! door die film

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Ga ik te kort door de bocht als ik aan substance abuse denk bij de dood van de zanger? Eens even opzoeken.

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Ja dus. Zelfdoding. Rust in vrede Ian Curtis!
      • Takketoelli
        Cronic Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 3125

        #8705
        YEAH



        Geen tekst, gewoon wat woorden schreeuwen. Geweldig

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment

        • MightyVap3r
          Advanced Stoner
          Member
          • Nov 2023
          • 52

          #8706
          met tekst is die ook goed
           

          Comment

          • MightyVap3r
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2023
            • 52

            #8707
            En dit nummer met een zelfbedachte taal is ook wel leuk, dit nummer was gemaakt, om, te laten zien dat italianen alles leuk vinden dat naar engels klinkt
             

            Comment


            • MightyVap3r
              MightyVap3r commented
              Editing a comment
              Hij heeft wel wat weg van jan jaap van der wal... was even vergeten dat dit nummer best wel vet is haha wow, voor een nummer uit 1972, De zanger leeft nog en is nu 86 jaar oud

            • Zabuza
              Zabuza commented
              Editing a comment
              Heb zoiets al eens gehoord. Kan goed deze zijn. Goed gedaan toch.
          • MightyVap3r
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2023
            • 52

            #8708
            Nog even een tearjerker van stevie. ik wil niet uh, te veel achter elkaar posten of zo hoor. maar dit is wel een mooi nummer , met een boodschap... ik vind het echt verschrikkelijk dat hij zo jong is overleden, alleen als ik er al aan denk hoe goed hij was, en dan door een helicopteroongeluk zo word weggenomen, echt verschrikkelijk... Hij zat zelfs op de plaats van Eric Clapton, een van de 2 was dan zowieso weg... die man verdiend zn eeuwige roem. Staande Ovatie
             
            Last edited by MightyVap3r; 6 April 2024, 16:19.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Lenny is mijn favo

            • MightyVap3r
              MightyVap3r commented
              Editing a comment
              Lenny? oh uh het nummer van Lenny van Stevie Ray, die ken ik niet, zal het eens beluisteren.

            • MightyVap3r
              MightyVap3r commented
              Editing a comment
              Lenny, ja prachtig hoor het meteen, echt verschrikkelijk dat hij er niet meer is, ik heb echt een hekel aan onnatuurlijke doden, mensen moeten gewoon 'veilig' oud worden
          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #8709
             
            Baas in eigen brein.

            Comment

            • MightyVap3r
              Advanced Stoner
              Member
              • Nov 2023
              • 52

              #8710
              Dit nummer van een van mn favoriete bandjes heeft me een keer een nacht door een hele nare paddo trip geleid.Ik liep al rond met de telefoon in de hand om de huisarts te bellen, toen ik het eindelijk deed was daar natuurlijk niemand aanwezig midden in de nacht, maar na enkele uren werd ik toch weer mezelf, Ik moest wel naar dit nummer blijven luisteren en in beweiging blijven, ik had echt het idee dat mn mind los in mn hoofd zat en dat ik die daar in moest houden of zo. sindsdien doe ik nog alleen aan microdosen... ja ik vind het nu gewoon niet meer zo leuk, toen ik jong was was er nooit iets aan de hand, maar nu ga je gewoon te veel nadenken.
               

              Comment


              • MightyVap3r
                MightyVap3r commented
                Editing a comment
                jammer dat ze al enige tijd uit elkaar zijn, ze hebben niet veel uitgebracht, 120 days 1 en 2 kei vette albums

              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Hier hangt wel een speciale vibe aan aan dit nummer. Een heel open achtergrond. Weet niet hoe ik het anders kan verwoorden.
            • Highrider
              Gandhi Ganjamaster
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2020
              • 495

              #8711
              Xxsplosive

              AllMyRealDawgsStillKickItWithMe
              AllMyRealSmokersKnooooowww
              HereBaby,HitTheBong❤️

              Comment


              • Highrider
                Highrider commented
                Editing a comment
                Zabuza minimaal 1x per week wil ik terug naar die simpele tijden.

              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Het gaat snel tegenwoordig en we komen steeds meer onzinnigheden tegen in de maatschappij. Maarrrrrrrrr! We zijn blij dat we het hebben meegemaakt toen en koesteren de gedachten als trofeeën achter glas in de prijzenkast. Beetje lyrisch doen.

                Ja jong simpeler. Meer buiten komen ook. Ken het telefoonnummer van de vaste lijn van mijn beste kameraad nog steeds uit het hoofd. Vraag me niet naar het gsm-nummer van mama of papa.
                Ja, ik weet, is eigen schuld. Ik zwijg al 😀

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Herkenbaar
            • Slome Joop
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2018
              • 1191

              #8712




              Ik zeg het niet snel, maar in dit geval vind ik het origineel toch beter dan de Reggae versie.
              Het enige wat ik jammer vind van het origineel is dat het nummer te kort is, dat had op zijn minst twee keer zo lang kunnen zijn. Het nummer is zoals het nu is net als sex wanneer je het al heel lang niet gedaan hebt. Het begint rustig en loopt al heel snel op naar een climax. Super geil, maar veel te kort.

              Comment


              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Jawel, ik ook. Jefferson Airplane versie geniet een sterke voorkeur.
            • MightyVap3r
              Advanced Stoner
              Member
              • Nov 2023
              • 52

              #8713
              Ik heb hier een uur naar zitten zoeken
               

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Yeah!!!
                Some shit from the dayz of wayback!!

                Final approach to danger, en natuurlijk alwayz into something!
            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #8714
              https://open.spotify.com/episode/6Vs...Rjy5ibawCVwWcA

              Shantibaba bij PotCast
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • batmeid
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 1317

                #8715






                Geniaal
                sigpic it is just a flower

                Comment


                • Zabuza
                  Zabuza commented
                  Editing a comment
                  Nog nooit gehoord. Ik ga stoppen met scrollen. Was een heel mooie afsluiter voor vandaag. Danke!

                • batmeid
                  batmeid commented
                  Editing a comment
                  Dank je lieve reactie. Zabuza.
              Bezig...