Gaat er hier toevallig nog iemand naar Jera over 2 weken?
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
-
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Potverdikkie Joop daar hedde weer wat moois gevonden. Het delen wordt gewaardeerd ðŸ‘🻠-
Dank je Bo$wachter (alsof ik het zelf heb geschreven), des te treuriger dat Hork het niet kan luisteren.
Niet getreurd, ik heb het nummer voor het eerst bij de Reggae-opa gehoord, ook wel King Shilloh genoemd en daar kan je het nog steeds luisteren, hoewel hij er wel constant doorheen lult. Goeie muziek draait die ouwe trouwens, wel hoofdzakelijk religieus, daar moet je tegen kunnen en hij lult er aan één stuk doorheen, maar dat kan ook als gezellig ervaren worden.
Skip naar 53:00
-
-
Simpel
Mooi
Puur
Rauw
Zo heb ik het graag. Seattle heeft altijd goeie muziek gebracht
https://youtu.be/mqN9Uix-ko8?si=X3Hn52OyUqfepBkr
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Lets not criticize but legalizeComment
-
Comment
-
Doet me denken aan:
https://youtu.be/bd4ZDFJgdo4?si=25jiVds8E-61TRYt -
Die kende ik niet. Maar klinkt idd verdacht vergelijkbaar
-
-
Nu herken ik het zeker, maar ben er nog niet uit waarvan precies.
Edit: Dit schijnt de bron van het sample te zijn, eerste 10 seconden:
Ken ik het hier van ? Purple Disco Machine - Devil In Me (feat. Joe Killington & Duane Harden) (Official Video)
​https://www.youtube.com/watch?v=M8jO3hbnVXQLast edited by Gps; 9 September 2024, 05:03.Lets not criticize but legalizeComment






Comment