Met èén hèél klein bèétje ketamine in't bloed gewoon zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig èé
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Met èén hèél hèél hèéllllllll klein bèétje ketamine in't bloed gewoon zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig èé​Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Comment
-
-
Comment
-
-
Last edited by Fenderbender; 17 April 2025, 21:30.Comment
-
Klikken op insert video en daarin de link copy pasten. Of gewoon de link copy pasten tussen [ video ] www.hierdelink.nl [ /video ] (zonder spaties) -
Oh ik was youtube tags aan het gebruiken.. t'is video! thanks!Last edited by Fenderbender; 19 April 2025, 20:42.
-






Comment