Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
Re: Naar wat luister je nu?
Oldschool Poolse reggae (1985)
Playlist: https://www.youtube.com/watch?v=_y8Z...6F8Q6-QHLg2gOc
LOL "Het Hart van de Tuin" van het album "Mijn Tuin"...
....maar echt goede muziek, alleen zo slecht te verstaan, jammer genoeg:
Last edited by Faach Viechuur; 8 July 2015, 20:35.Comment
-
Re: Naar wat luister je nu?




heerlijk man
Derrick Carter




shake itLast edited by member16666; 9 July 2015, 12:03.Comment
-
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment
-
-







Comment