de cd Death Magnetic van Metallica
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Ja van mij ook
leuk iemand hier te kennen die er ook zot van is,
upp the irons!!!!!Comment
-
Mijn favoriete maiden song, van de album The number of the beast!
grtz
Comment
-
ja iron maiden is echt wel vet kheb ze nu al 4 keer gezien
dit is ook een vette band SAXON
GreetzLast edited by PITcrew; 19 January 2009, 10:23.Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
sigpicComment
-
Ja saxon hoor ik ook tamelijk graag.
Ik luister nu naar èèntje van the king
Elvis Presley-Long tall sallyComment
-





Comment