Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Naar welk festival/concert ga jij ? ***

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: *** Naar welk festival/concert ga jij ? ***

    Met helium vullen en kijken hoever ze komen

    Comment


      #32
      Re: *** Naar welk festival/concert ga jij ? ***

      Psy-Fi lijkt ons geweldig......line-up is dan niet echt belangrijk.

      9cbe11_44c156689bf74905b6a0dd06eed56432.jpg

      Comment


        #33
        Re: *** Naar welk festival/concert ga jij ? ***

        ik ga volgende maand lekker rocken op hellstar
        lekkere vette pot power metal met support van razend dus ik kan ook nog ff los gaan op wat trash metal

        Comment


          #34
          linkje>

          irievibes2017.JPG
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Ben effe geleden naar best kept secret festival geweest, maar het is niet meer wat het geweest is, alles is aangeharkt, statiegeld bekers van een euro, overal met een kaart moeten betalen, van dat verantwoord voedsel ook stom hippie gedoe gvd.

            Comment


              #36
              Er zit tegenwoordig meer "Big Brother" gehalte dan "sex, drugs en rock en roll" in de meeste, bijna allemaal, festivals.
              Met dank aan dat klote Tomorrow land die ermee begonnen zijn.
              Bovendien is het allemaal veel te duur geworden, 1 bende geldwolven die organisators, tenzij je naar kleinere onbekende festivals gaat in 1 of ander boerengat.
              Fuck em all...


              Comment


                #37
                Haha. Ik heb is geklikt op de commentaren bij een hln artikel over rock werchter. Stond vol van dat geklaag. Ga dan niet, het raakt toch uitverkocht voor de niet zagers. Ik ben 4 dagen naar Rock Werchter geweest en dat was super. Buiten dat het wat duurder is en dat iedereen nu gecontroleerd wordt zie ik ook nieveel verschil met 15 jaar terug. Als je trouwens een half uurtje moeite doet om wat bekers te rapen heb je zo 20 bonnekes bij elkaar. Paar jaar geleden op pukkelpop hadden we er met drie bijna 100, voor 1 dag.

                Trouwens Arras is net over de grens, praktisch dezelfde line up als werchter en een stuk goedkoper.

                En men flowermate ging gewoon int zakske bij mene gsm.

                Comment


                • Ganjax
                  Ganjax commented
                  Editing a comment
                  Ben jij zo'n bekerrapert en dan vinden dat het niet te duur is, das een tang op een varken.

                #38
                Ik vond de ongecontroleerde chaos van 20 jaar geleden toch een stuk aangenamer, je auto neer pleuren tent ernaast en klaar tegenwoordig word er met een lintje gemeten waar je je tent neer mag zetten en dan nog niet te spreken over al die gasten in die gele vestjes met security erop die bij iedere scheet NEEN DA MAG NIE roepen, emmers bij de ingang met deponeer hier uw drugs erop het moet toch niet gekker worden en om dan te zeggen ga dan toch niet tsja dan moet je je eigen tegenwoordig al veel ontzeggen in deze tijden van opgelegde regeltjes die kant noch wal raken.

                Comment


                  #39
                  +1.

                  De 1ste keer Werchter kan ik mij nog zo goed herinneren, dat was tevens de leukste. De 10de keer heb ik besloten dat het voor mij te commercieel en te goed georganiseerd werd, dat is nu zo'n 12 jaar geleden. En bekers rapen voor bier, dat voel ik niet zoveel voor, dat laat ik over aan de jeugd / studenten / clochards

                  Ben onlangs wel aangenaam verrast door op Dreef Festival in Roermond. Lijkt erg veel op Solar Weekend, ook in Roermond, in de beginjaren. Supersfeer, nog leuke onbekende dj's, speciaal bier, lekker eten, ik ga volgend jaar weer. Het was er niet te druk, geen strenge controles en een leuke aankleding / indeling langs het water.



                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #40
                    top vooral dat bekertjes rapen, ik dacht laat ik me muil maar houden maar je hebt het precies goed verwoord thx kip, op dat best kept festival waren de overgebleven bekertjes voor uitdrogende kindertjes in Kenia, ik stond met tranen in mijn ogen.

                    Comment


                      #41
                      Tis het 1 of het ander he. Zo kan je over alles zagen dat het duurder geworden is, ik geef aan dat er alternatieven zijn. Als je u daar te goed voor voelt, dan doet ge het gewoon ni. Met 80 000 man bij elkaar kunt ge ni anders dan zoiets deftig organiseren en zeker nu ni. Ik heb nooit feeling gehad met die campings, ik slaap in mijn eigen bed en woon op 10 minuten van de wei. Ik bekijk dat zoals gelle dat bekertjes rapen bekijkt. Het gaat om de muziek. Ik ga sinds 98 en amuseer mij nog altijd even goed.

                      Comment


                        #42
                        Het duurder worden vind ik niet erg, alles in het leven wordt duurder, dat is normaal. Als iemand bekers wilt rapen om de kosten te drukken heb ik daar geen moeite mee maar ik was er meestal te druk / vaag voor.

                        Ik ging ook rond 96 de eerste keer naar Werchter, juist het camperen vind ik bijdragen aan het festivalgevoel. Alle regels die men tegenwoordig hanteert, daar heb ik moeite mee. Doe dit hier en dat mag niet daar, zoiets..

                        Vandaar dat ik tegenwoordig het liefst de kleinere of illegale feestjes/festival bezoek. Daar is men vaker nog wat relaxer en minder regelgeil.

                        Oh ja, de "strenge" controles vanwege terrorisme daar geloof ik niet zo in. Mijns inziens is de overheid de grootste terrorist en worden wij allemaal langzaam onze privacy afgenomen onder het mom van terrorismebestrijding maar dat is een andere discussie
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #43
                          geen camping?geen festival gevoel! dan kun je niet meelullen eigenlijk.
                          15 jaar geleden was het ook druk maar dan lekker met een chaos op de koop toe, tegenwoordig moet je op de 10 bezoekers 1 beveiliger/arts hebben anders gaat het feestje niet meer door en al die statiegeld bekers gaan rechtstreeks de vuilbak in die zijn er enkel om geld uit je zak te troggelen festivals als pukkelpop worden voor de rijke mensen onder ons.

                          Comment


                            #44
                            Ik heb toch een 25 tal extra gratis pinten kunnen drinken, daar hebt ge uw festival gevoel. Camping interesseert mij ni. Ook op pukkelpop blijven we bij vrienden slapen. Verder spendeer ik liever 250 euro aan een goed festival dan het drie dubbel aan twee weken zwembad liggen ergens in een hotel daar int noordwesten van Afrika.

                            Comment


                              #45
                              Nooit nodig gehad om men festival te verspillen aan bekers rapen voor 25 pinten, vroeger gewoon de camping op met de camion met 30 bakken bier, hopen drugs, bbq, kampvuur, geluidsinstal enz, pure rock en roll en niks control en geen misere.
                              Nu staan ze daar gelijk een bende janetten met hunne smartphone te filmen en trending te wezen, om nog maar te zwijgen van de bende kleuters die er rondlopen. En dan strontbedorven als ze zijn naar huis gaan en heel hun hebben en houden achterlaten, lijkt wel stort in Bangladesh.

                              Comment

                              Bezig...
                              X