Deze is echt vééél te chill
Dubstep... chilllll
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dubstep... chilllll
Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukkenTags: Geen -
Re: Dubstep... chilllll
ja man dupstep is dikke space
Ah fok ik heb n liedje, dat ik met vrienden altijd luisteren als we stonen, en dan al het licht uit, en das een FOKKING eng dup-step liedje egt dikke space... kga et zoeken juuw:p.grow da weed, smoke it's buds
-





Comment