En een Nederlandse gitaargod!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #1

    En een Nederlandse gitaargod!

    Korting op 420shop
    Marcel Coenen is misschien net iets populairder dan zijn 2 Belgische collegas, echt populair is die nou ook niet.

    Bij deze dus ook enkele vids van Marcel (trouwens een top kerel, no attitude, all sympathiei):

    Het Nederlands volkslied:


    Moyra (heerlijk stoner nummer dit!):


    Nog een lekkere stoner, Fairy Tale:


    En eentje om wakker te worden meer, wat steviger voor de liefhebbers:


    En nog een stonertje om mee te eindigen, The Wet Season:
    Last edited by thejemghost; 8 June 2009, 13:28.
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #2
    Re: En een Nederlandse gitaargod!

    Haha, ziet er precies wel ne lollige kerel uit!
    Goe gevoel voor humor.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: En een Nederlandse gitaargod!

      Wreed man

      Comment

      • Daggeroth
        Retired
        • May 2009
        • 522

        #4
        Re: En een Nederlandse gitaargod!

        Wat een fucking held, die gast kan spelen!

        Comment

        • thesoilworker
          Retired
          • Sep 2009
          • 8

          #5
          Re: En een Nederlandse gitaargod!

          Marcel Coenen !... haha, die ken ik wel. Stormrider ?! daar hebben wij weleens mee op een podium gestaan. Kan inderdaad goed spelen, techniek zeer mooi om te zien. Ben het alleen niet eens met die attitude. Maar dat was mischien alleen die avond zo.

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: En een Nederlandse gitaargod!

            Hij kan hier nog wel ee puntje aan zuigen:

            Jan Ackerman. oa http://www.youtube.com/watch?v=uGtSCAKq-QQ
            Harry Sacksioni is ook niet mis http://www.youtube.com/watch?v=8--BCwbuGlc
            En voor +Ramses http://www.youtube.com/watch?v=ORyQ0vv-xpY

            Grtz, HJM
            Last edited by HJM; 4 April 2010, 13:21.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • Amneeshigh
              Retired
              • Apr 2010
              • 1145

              #7
              Re: En een Nederlandse gitaargod!

              Lekker hoor .

              Comment

              • Barre
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2010
                • 170

                #8
                Re: En een Nederlandse gitaargod!

                hij laat het er veel te makkelijk uitzien :p
                sterk gitaargetokkel

                Comment

                Bezig...