Michael Jackson

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #16
    Michael Jackson heeft zijn laatste optredens in London aangekondigd, alle datums zijn nog niet bekend ze beginnen vanaf 8 Juli.

    Weet niet of er hier MJ fans zitten maar is er iemand die gaat?

    Ik ging normaal de eerste maand van de vakantie naar Hasj land(Maroko) maar dit is de laatste kans om hem eens live te zien. Ik ga dus hoogst waarschijnlijk, de tickets zullen wss wel de deur uitvliegen.

    Peace

    Last edited by Smokey; 7 March 2009, 18:55.

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Hoorde vandaag dat hij als een zombie door een hotel had gelopen? Hij was overspannen zeiden ze op de tv.. lol.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Hij doet van mij wat hij maar wil, hij is en blijft de king of pop.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • Marleyboro
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 96

          #19
          het is toch niet meer wat het was met die gast, ik ben niet aan hem
          Etiam inter vepres rosae nascuntur

          Comment

          • Barryboy
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 26

            #20
            geniale zanger! als mens is ie iets minder...

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #21
              Hoorde dat hij nu van plan is 45? optredens te doen, ipv 10..

              En dat de orginele kaartjes al te koop waren voor 80-220€, maar er ook kaartjes waren van 10.000€? las het vandaag ergens op internet.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #22
                vroeger was hij nog leuk,nu vraag ik mezelf af wanneer dat lijk uitelkaar pleurt.
                HIHI

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #23
                  Re: Michael Jackson

                  Michael Jackson is overleden

                  R.I.P King Of Pop!

                  Michael Jackson is gisteravond (onze tijd) op 50-jarige leeftijd overleden in Los Angeles. De 'King of Pop' werd gisteravond (gisternamiddag in de VS) in allerijl naar een ziekenhuis in Los Angeles overgebracht, na een hartstilstand in zijn gehuurde verblijfplaats in Holmby Hills. De dokters verklaarden hem dood om 14.26 uur plaatselijke tijd, dat is 23.26 uur bij ons. De exacte oorzaak zal pas bekend zijn na een autopsie, maar mogelijk werd een overdosis medicatie hem fataal.


                  Comment

                  • weedeveryday
                    Retired
                    • Feb 2009
                    • 458

                    #24
                    Re: Michael Jackson

                    Rust in vrede michael.We zullen u missen.
                    grtz

                    Comment

                    • CelisMan
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2008
                      • 561

                      #25
                      Re: Michael Jackson

                      Rest in peace man

                      of ie nu pedo was of niet (persoonlijk geloof ik het niet maar kom), of ie nu zwart was of wit, hij kon wel Bàngelijk zingen en dansen
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #26
                        Re: Michael Jackson

                        Was niet bepaald een fan, maar vind het toch jammer dat hij er nu niet meer is.
                        Hij heeft mooie liedjes gemaakt, zingen en dansen kon hij zeker..

                        Damn..

                        Rest In Peace Michael Jackson A.K.A. The King of Pop
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • Mr_3ppozz
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 659

                          #27
                          Re: Michael Jackson

                          MJ een geweldige ster op het podium, maar daarbuiten was het maar niks


                          Jammer dat hij dood is, al zat dit er na het kwijtraken van zijn fortuin en prive-speeltuin wel in, het kleine kind in hem is toen gestorven en dat was het begin van het einde als je het mij vraagt

                          Rest In Pieces Michael
                          sigpic
                          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #28
                            Re: Michael Jackson

                            Zo jonge nog deze man was letterlijk en figuurlijk getekend dor pijn en ellendeWat hij fout heeft gedaan ik kan het niet weten was er niet bij dus oordeel ook niet
                            Zijn muziek was toppie en super en ik vind het een in en in eenzame en zeer beschadigde man hij heeft nooit kunnen ontwikkelen tot de mens die hij had moeten zijn anderen hebben van hem gemaakt wie hij was .

                            Hoop dat hij nu rust vind
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • weedlover
                              Banned
                              • May 2008
                              • 975

                              #29
                              Re: Michael Jackson

                              Jammer, hij produceerde niet bepaald mijn stijl muziek, maar als er op een fuif een van zijn liedjes gedraaid werd, was het meestal wel ambiance.
                              Toch jammer, hij was zo'n beetje een echt icoon.

                              RIP

                              grtz

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #30
                                Re: Michael Jackson

                                idd jammer maakte goede muziek.maar er is een troost ,als hij gecremeerd word zal zijn as in de speeltuin worden uitgestrooid in de zandbak,zodat de kinderen ook een keer met hem kunnen spelen!

                                Comment

                                Bezig...