welk feestje ga jij met oudejaars

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lsdaffy
    Chronic Stoner
    • Mar 2009
    • 175

    #1

    welk feestje ga jij met oudejaars

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Nog een paar uur en het nieuwe jaar komt er aan.Zo, ben ik eens benieuwd hoe jullie uw oudejaars gaat vieren of zijn jullie te stoned om iets te ondernemen?lol.Ikzelf ga deze avond naar een goe GOAFEEST ergens in het westvlaamse,nieuwe locatie,dus allen daarheen,en voor de rest een gelukkig wietjaar en alles wat je maar kan wensen
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: welk feestje ga jij met oudejaars

    Ik ga zo eerst met een groep vrienden de jaarwisseling vieren met een biertje, een jointje en natuurlijk wat siervuurwerk. Daarna richting het lokale café / de lokale discotheek.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • o21
      Retired
      • Dec 2008
      • 696

      #3
      Re: welk feestje ga jij met oudejaars

      Wel wij hebben al de voorhapjes binnen en nu de hapjes en dan gourmet met biertje chouffe en de gezelligheid voor de eerste keer van me vrouw en muziekje "micheal buble. voor de rest wachten tot al die gekken al hun vuurwerk afsteken ghehehe gratis en dan chillen stoned geraken en het volgend jaar beginnen zoals ik hem heb geindigd met een smile on my face.

      Comment

      • copro
        Retired
        • Sep 2009
        • 249

        #4
        Re: welk feestje ga jij met oudejaars

        Eerst spacecake, dan hapjes en drank, nadien gourmetten
        en dan zwaar gaan feesten

        Comment

        • Skafe
          Retired
          • Aug 2009
          • 349

          #5
          Re: welk feestje ga jij met oudejaars

          Feestje bij wat vrienden van me. Heb ruim 2 gram superpolm en een gram silver surfer gehaald en ik neem nog een fles prosecco mee, moet wel goed komen dus!

          Comment

          • emiel_s
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 694

            #6
            Re: welk feestje ga jij met oudejaars

            eumhh eerst thuis daarna naar afgelegen locatie wat siervuurwerk de lucht in en dan blunt roke
            Schutto In tha house

            Comment

            Bezig...