Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bomspotting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bomspotting

Korting op 420shop
    voor iedereen die tegen kernwapens is:
    dit vond ik toch iets interessant-->http://vredesactie.be/ of www.bomspotting.be
    het is een vreedzame actie die doorgaat op 3 april 2010 in Kleine Brogel (Limburg)
    de bommen die er zijn opgeslagen zijn Amerikaans en illegaal in dit land.
    onze regering, en ook Obama en andere landen willen alle atoombommen de wereld uit.
    kom mee betogen en help zo onze regering een stap in de goede richting te zetten.

Blessings
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

Re: bomspotting

Dan mag Obama de kernkoppen van zijn eigen land eerst eens flink terug brengen, samen met Rusland hebben ze nog een lange weg te gaan:
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

De kernkoppen in kleine Brogel zijn van Obama, die kernkoppen zijn eigendom van het leger van de VS.
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

@ Joint=> dat is ook zijn bedoeling

@ pedro=> ze staan hier illegaal en moeten hier weg, vandaar de actie
        -BM-

Comment

Ja, ik vind ook dat ze weg moeten, deed tien jaar geleden al mee met deze actie en heb elk jaar een affiche aan mijn raam hangen. Feit blijft dat die kernkoppen van de VS zijn en dat Obama die kan weghalen als hij dat echt wil. Hoop dat hij dat geleidelijk aan ook gaat doen anders vind ik zijn houding ferm hypocriet.

Mijn reactie was zeker niet tegen de actie zelf gericht.

Grtjs,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

jaja
            ben ik niet
            is wel de jongste telg van mijn gezin
            (de blonde)
            -BM-

Comment

bomspotting................;; pfffff

ben ik voor kernwapens? nee natuurlijk niet! moeten die in belgie (en nederland) liggen?nee nu heeft dat weinig nut meer.
              Zorgden nukes voor een soort stabiliteit tijdens de bipolaire wereld na ww2? ja!
              Hebben ze nog steeds een afschrikkingseffect of anders gezegd een strategisch nut? vul zelf in
              In principe kan belgie (en missch ook NL) binnen 24uur een atoombom droppen op zowel moskou als new york...

Een beetje gaan bomspotten gaat niks veranderen aan akkoorden zo ver boven ons hoofd afgesloten...
              Verder kost het de gemeenschap alleen maar veel nutteloos geld voor ordehandhaving.
              In andere (zelf EU) landen zou men het zelf ni in hun hoofd halen een militaire basis binnen te dringen of de kogels zouden nogal beginnen fluiten

Comment

Bezig...
              X