Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de waarheid over een joint zo schadelijk? maar nooit bewezen lees dit eens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: de waarheid over een joint zo schadelijk? maar nooit bewezen lees dit e

100% van de heroineverslaafden heeft ooit patatten gegeten! Verbied patatten!

Comment

Ik ga nu mijn 30ste blow/rook jaar in en had laatst last van hoesten en braakneigingen
      Uit gelegd aan de kno arts hoeveel ik rook ,30 gram in de week met een half sigaretje per joint ,
      Na vervelend onderzoek met slange slikke en dergelijke blijkt er met mijn longen niks aan de hand , ik heb de longen van een jonge man , zonder rare vlekken of aanslag
      Wel heb ik opgezette lymfklieren en huig (dat lelletje achter in je keel) en daardoor braakneigingen

Mijn kno arts zei wel dat ik moest proberen om de tabak te laten staan want dat is aantoonbaar niet goed voor je ,over mijn cannabis gebruik zei hij vrij weinig maar was hij niet negatief , beter als alle chemicaliƫn aan pillen

De dunne lijn die loopt tussen illegale en legale drugs zal altijd een discussie zijn , alcohol is heel lang verboden geweest maar nooit weg geweest

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ik heb dat ook al een jaar lang. Maar eerst was het klierkoorts waardoor ik mijn schooljaar verloren heb en erna een angine volgens de dokter, en nu heb ik dat nog steeds. Vaak moe ook enzo.
        Ik ben zelf 20 dus door tabak zal het wel niet zijn. (rook spijtig genoeg al 6 jaar tabak & cannabis.... tabak was ik niet mee begonnen, en voor cannabis vond ik het achteraf te vroeg)

Comment

Bezig...
        X