Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&

Korting op 420shop
    Wat voor de 1 een hulpmiddel tegen pijn is is voor een ander een onderdrukking van verdriet.

Waarom gebruik jij .

Greetzz GG
    Last edited by Amneeshigh; 19 May 2010, 12:08.

Re: Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&

Omdat het kan in nederland
    Bij ons op de Antillen kan ik niet zoveel roken als ik wil , veel te link

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

onderdrukking van verdriet... nog nooit zo vernomen. Rookt niet echt lekker met die gedachte
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik slaap goed als ik aan de vaporizador heb gehangen
        Begin de dag met een dansje en een lach
        Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

Comment

Zo zie je maar rarrrarar dat iedereen zijn eigen ding heeft waarom hij rookt of verdampt .

Leuk die reacties dan weet je een beetje wat en waarom.

Ik zelf kweek voor mediwiet en verzorging van een aantal mensen, waaronder ik zelf ook val.

Ik rook niet veel maar als ik rook is het meer om even niet te hoeven denken relaxt dus.

Greetzz GG

Comment

Ik rook ook niet veel, ik kweek vooral voor mijn vader die ruma heeft.

Gr Rara

Comment

ik rook het om dat ik al 2 jaar last van me rug heb ik word binnekort geholpen eindelijk

Comment

Kijk dat bedoel ik , als de staat het nu eens van dat oogpunt bekijkt maar goed wie ben ik.

De haze soorten zijn goed voor reuma rarara jij.

Is wel weer een andere bezigheid als opzichter he . lol

Greetzz GG
                Last edited by Amneeshigh; 25 May 2010, 15:04.

Comment

Ik speel nu al weer 3 jaar aannemertje, ik ben 5 jaar lang opzichter geweest bij een woningcorporatie
                  Wel veel over wiet geleerd in die tijd. (vooral wat je niet moet doen om gepakt te worden )

Comment

Oke beter zo doen we allemaal ons best om een medicatie te kunnen kweken.

Greetzz GG

Comment

Comment

Mooie post
                        Zeker als ik lees dat er mensen zijn die kweken om mensen die medicinaal gebruik nodig hebben
                        dat er voor hun word gekweekt en dat andere mensen er mee geholpen worden
                        Ik kweek om dat ik reuma heb , en ik gebruik ook om mijn verdriet te onderdrukken als het even teveel word
                        het gebruik van cannabis geeft me dan even de tijd om adem te halen.
                        Normaal kweek ik elk jaar buiten en kan dan een jaar lang mijn eigen voor zien.
                        Afgelopen jaar is het mis gegaan mijn vrouw bleek en man te zijn en nu merk ik wel dat ik in de problemen kom
                        om dat ik mijn eigen niet kan voor zien in gebruik.
                        Ik besef nu ook pas hoe belangrijk dat jointje voor mij is.
                        Ik ben al naar de shop gegaan voor wiet maar misschien klink het raar de wiet in de shop haal het niet bij mijn eigen
                        gekweekte wietje
                        Klinkt dat bekend voor jullie ?
                        Ik merk dat ik van eigen kweek me meer kan ontspannen en minder high word.

Groetjes Bella
                        God was never on your side..

Comment

Hey bella, ligt dat er niet aan wanneer het geoogst wordt in de coffeeshop, bruine trichomen, of melkachtige witte?

Maarja ik ken dat ook, zonder wiet zitten. Met de vaporizer doe ik er gelukkig veel langer mee.
                          Maar ik heb helaas ook al bij de shop moeten halen aangezien mijn wiet nog niet klaar is om geoogst te worden. In de shop is een white widow wel een dure grap.

Verder gebruik ik het ook om te ontspannen. Ik ben nogal druk en heb gilles de la tourette (niet scheldvorm). Wiet helpt ontspannen en even alles los te laten qua stress. In slaap vallen wil nu ook stukken beter. In plaats van 2 uur te liggen draaien in bed, val ik nu zowat direct in slaap en slaap ik ook nog is heerlijk ook

Comment

Zo zie je maar dat iedereen zijn verhaal heeft, en dat het gebruik voor de meeste mensen voor verschillende zowel geestelijk als lichamelijke problemen een echte medicatie is.

Ik ervaar niet alleen positieve ervaringen maar dat geld voor alle medicatie .

Wel valt me op dat het voor zeker 80 procent als medicatie gebruikt word. Denk ook dat er zat rond lopen die denken dat zij het niet als medicatie gebruiken, maar ik denk juist dat het toch een bepaalde rust geeft in je lijf dus dan is het toch weer medicatie.

Ik bedank iedereen voor zijn open en eerlijk vertellen, van hoe en waarom men soms of vaak, onze moedernatuur gebruikt om rust of om de pijn te verzachten.

Ik wens iedereen een fijne en vooral pijnloze zomer toe.

Greetzz GG

Comment

Comment

Bezig...
                              X