Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&
Ik speel nu al weer 3 jaar aannemertje, ik ben 5 jaar lang opzichter geweest bij een woningcorporatie
Wel veel over wiet geleerd in die tijd. (vooral wat je niet moet doen om gepakt te worden )
Begin de dag met een dansje en een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag
Mooie post
Zeker als ik lees dat er mensen zijn die kweken om mensen die medicinaal gebruik nodig hebben
dat er voor hun word gekweekt en dat andere mensen er mee geholpen worden
Ik kweek om dat ik reuma heb , en ik gebruik ook om mijn verdriet te onderdrukken als het even teveel word
het gebruik van cannabis geeft me dan even de tijd om adem te halen.
Normaal kweek ik elk jaar buiten en kan dan een jaar lang mijn eigen voor zien.
Afgelopen jaar is het mis gegaan mijn vrouw bleek en man te zijn en nu merk ik wel dat ik in de problemen kom
om dat ik mijn eigen niet kan voor zien in gebruik.
Ik besef nu ook pas hoe belangrijk dat jointje voor mij is.
Ik ben al naar de shop gegaan voor wiet maar misschien klink het raar de wiet in de shop haal het niet bij mijn eigen
gekweekte wietje
Klinkt dat bekend voor jullie ?
Ik merk dat ik van eigen kweek me meer kan ontspannen en minder high word.
Hey bella, ligt dat er niet aan wanneer het geoogst wordt in de coffeeshop, bruine trichomen, of melkachtige witte?
Maarja ik ken dat ook, zonder wiet zitten. Met de vaporizer doe ik er gelukkig veel langer mee.
Maar ik heb helaas ook al bij de shop moeten halen aangezien mijn wiet nog niet klaar is om geoogst te worden. In de shop is een white widow wel een dure grap.