Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&
Ik speel nu al weer 3 jaar aannemertje, ik ben 5 jaar lang opzichter geweest bij een woningcorporatie
Wel veel over wiet geleerd in die tijd. (vooral wat je niet moet doen om gepakt te worden )
Begin de dag met een dansje en een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag
Mooie post
Zeker als ik lees dat er mensen zijn die kweken om mensen die medicinaal gebruik nodig hebben
dat er voor hun word gekweekt en dat andere mensen er mee geholpen worden
Ik kweek om dat ik reuma heb , en ik gebruik ook om mijn verdriet te onderdrukken als het even teveel word
het gebruik van cannabis geeft me dan even de tijd om adem te halen.
Normaal kweek ik elk jaar buiten en kan dan een jaar lang mijn eigen voor zien.
Afgelopen jaar is het mis gegaan mijn vrouw bleek en man te zijn en nu merk ik wel dat ik in de problemen kom
om dat ik mijn eigen niet kan voor zien in gebruik.
Ik besef nu ook pas hoe belangrijk dat jointje voor mij is.
Ik ben al naar de shop gegaan voor wiet maar misschien klink het raar de wiet in de shop haal het niet bij mijn eigen
gekweekte wietje
Klinkt dat bekend voor jullie ?
Ik merk dat ik van eigen kweek me meer kan ontspannen en minder high word.
Hey bella, ligt dat er niet aan wanneer het geoogst wordt in de coffeeshop, bruine trichomen, of melkachtige witte?
Maarja ik ken dat ook, zonder wiet zitten. Met de vaporizer doe ik er gelukkig veel langer mee.
Maar ik heb helaas ook al bij de shop moeten halen aangezien mijn wiet nog niet klaar is om geoogst te worden. In de shop is een white widow wel een dure grap.
Verder gebruik ik het ook om te ontspannen. Ik ben nogal druk en heb gilles de la tourette (niet scheldvorm). Wiet helpt ontspannen en even alles los te laten qua stress. In slaap vallen wil nu ook stukken beter. In plaats van 2 uur te liggen draaien in bed, val ik nu zowat direct in slaap en slaap ik ook nog is heerlijk ook
Zo zie je maar dat iedereen zijn verhaal heeft, en dat het gebruik voor de meeste mensen voor verschillende zowel geestelijk als lichamelijke problemen een echte medicatie is.
Ik ervaar niet alleen positieve ervaringen maar dat geld voor alle medicatie .
Wel valt me op dat het voor zeker 80 procent als medicatie gebruikt word. Denk ook dat er zat rond lopen die denken dat zij het niet als medicatie gebruiken, maar ik denk juist dat het toch een bepaalde rust geeft in je lijf dus dan is het toch weer medicatie.
Ik bedank iedereen voor zijn open en eerlijk vertellen, van hoe en waarom men soms of vaak, onze moedernatuur gebruikt om rust of om de pijn te verzachten.
Ik wens iedereen een fijne en vooral pijnloze zomer toe.
Comment