Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe missing link, wieg van de mensheid in Europa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe missing link, wieg van de mensheid in Europa

    Korting op 420shop
    Wetenschappers zeggen dat ze een nieuwe missing link gevonden hebben en die zou de wieg van de mensheid in Europa zetten

    Boeiend artikel

    #2
    In tegenstelling tot wat je zou denken betekenen de woorden 'missing link' niet dat er iets unieks gevonden is, zoals
    Er kunnen wel honderden 'missing links' zijn.

    Ahja, miljoenen jaren geleden, inderdaad, een boeiende tijd.
    En als je dan ziet wat een smerige gifhoop de mensheid van de aarde gemaakt heeft ....
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      En als je dan ziet wat een smerige gifhoop de mensheid van de aarde gemaakt heeft
      En dat op slechts 2 eeuwen

      Comment


        #4
        Van aap naar mens naar aap. Wat een Bokito gedrag laten sommige mensen zien...

        En wat die gifhoop betreft, de mens is een raar wezen dat zijn eigen nest bevuilt. Dat zie ik een ander zoogdier niet zo snel doen... Zo spuit je het onkruid in je eigen tuin kapot met azijn, staan van 2 kanten de buren Roundup rond te sproeien. Met wandelen tref je de meest bizarre dingen aan in de berm, achteloos door de domme mens weggeflikkerd. Probeer mijn kinderen bij te brengen afval in de daarvoor bestemde bak te deponeren. Helaas denkt niet iedereen er zo over als ik om mij heen kijk...

        Leuk artikel, het is een onderwerp waarover volop gespeculeerd kan worden. Hoop alleen dat er ook gekeken wordt naar hoe we de toekomst gaan maken. Per slot van rekening willen wij ook dat er, over honderduizenden jaren, iemand zich afvraagt met welk vreemd ras hij te maken heeft bij het vinden van wat botjes, tanden en een grinder, gevuld met zefgekweekte wiet. Millieuvriendelijk geteeld uiteraard
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        Bezig...
        X