Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

$cientology

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    $cientology

    Korting op 420shop
    vroeg me dit af:
    wat zijn jullie meningen over de "sekte" Scientology?
    persoonlijk vind ik ze een gevaarlijke sekte die enkel op geld uit is met als stelling: het doel heiligt de middelen.
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    #2
    Re: $cientology

    Hallo Jan Selah,

    Ik had eerder gedacht dat je zou ageren tegen de "Narconon" gedachte van deze manipulatieve sekte.

    Comment


      #3
      Re: $cientology

      Het is een levensgevaarlijke sekte idd,het hele geloof is gebaseerd op het systematisch uitbuiten van hun eigen leden en het wegnemen van een persoon zijn eigen wil,zo zijn er er bijvoorbeeld essies die uren lang duren waar het lid gedwongen wordt steeds dezelfde actie te repeteren zoals bv iemand de hand schudden (tot wel 6uur lang kan zo een sessie duren).Het is echt gestoord dat scientology als echte religie is erkend in de USA,maarja dat zegt ook duidelijk hoeveel geld er achter deze massale zwendel zit.

      Ik zeg altijd vertrouw nooit een religie die uitgevonden wordt door een science fictionschrijver :p.
      grtz,thelos.

      Comment


        #4
        Re: $cientology

        Geen enkele religie onstaat spontaan bij een individue. Religie wordt opgedrongen/aangeleerd bij de opvoeding of door de omgeving en berust op indoctrinatie.

        Comment


          #5
          Re: $cientology

          Die sekte staat hier op prioriteit van staatsveiligheid (be).
          Witwas praktijken en dergelijke. Zoals den tom cruise moest de placenta opeten van zen kindje. lol.
          Op vtm was er onlangs een reportage van die sekte.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: $cientology

            voor de liefhebbers
            http://www.whyweprotest.net/nl/
            as it was in the beginning,
            so shall it be in the end
            -BM-

            Comment


              #7
              Re: $cientology

              Had het filmpje weleens gezien waar ze de de church of scientology gingen Rick Rollen



              Tom cruise is zo'n nep gast

              tom_cruise_oprah.jpg
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: $cientology

                ben een tijd terug met ze in contact gekomen, puur per ongeluk ik verwachte met een serieuze organisatie contact te hebben ivm problemen met mijn geestelijke zorg, maar dat bleken die grappenmakers dus te zijn.
                Lui sturen me nu nog mailtjes met uitnodigingen voor demonstraties en onzin. Plus tig mailtjes die bedoeld zijn voor anderen en die per ongeluk verstuurd worden (of zogenaamd).
                Onder andere namen organisaties creeren om leden te werven... zielig zooitje is het
                it's his line so only God knows
                Grtz Kush

                Comment


                  #9
                  Re: $cientology

                  Rechtstreeks van wikipedia:

                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X