Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forse toename van geweld in Duitsland en steeds vaker zijn daders vluchtelingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Forse toename van geweld in Duitsland en steeds vaker zijn daders vluchtelingen

    Korting op 420shop
    Wir schaffen das... https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ngen~a780d296/


    "In Nedersaksen was liefst 92,1 procent van de geweldplegers een asielzoeker"


    2bd73ea6295a7f443a8aeefef13bfb2ebedc9c0593682216a838dd2455f98367.jpg
    Last edited by Ganjax; 4 January 2018, 17:16.

    #2
    Leugens want niks van dit alles op npo 1 en 2 en 3
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ik vind het straf dat als je dit durfde te beweren enkele jaren geleden dat dit de toekomst zou zijn, dat men werd uitgescholden voor racistische extreem rechtse klootzakken vol van vooroordelen.

      Comment


        #4
        Er moet toch wel een oorzaak zijn voor het afschaffen van cash geldzodra de overvallen en plofkraken in de rijke europese landen de spuitgaten uitlopen ,zal dit als de oplossing worden gezien.hebben ze wel eerst overal een rechtse regering nodig dus denk nog jaartje of 5
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          En daarna een wereldwijde reset.
          U begint weer op 0.

        #5
        geloof dat we in nederland per in woonder op min 44000 zitten dus hoop grammetjes goud en zelfs dat is door mr musk binnenkort niet meer zo zeldzaambuiten de aarde is goud niet zeldzaam en dat is is basis van elke machtstuctuur en als je daar niet in gelooft denk dan effe wat anders de basis zou zijn
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          en voor de mensen die het dan nog niet geloven<welvaart word bepaald door de goudvoorraad van een land> zoek effe de toespraak op wanneer mr nixon zei dat Amerika de goudstandaard ging loslaten en spoel hem dan effe 10 keer terug want hij zei echt tijdelijkalles voorkauwen doe ik niet meer behalve als html coin onder de 60 komt
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Gelukkig is er een standaard. Da's een deel van de beschaving.
            Als dat er niet meer is dan gaan we zomaar wat doen zeker. Doe maar een kapseltje ..
            Terug naar het recht van de sterkste.

            Maar we dwalen wat af, het ging over Duitsland.
            Pfft...mooi dat die mannen daar zitten, en dat we een grens hebben enzo ..
            Ohnee ...

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Wat een negativiteit hier weer. Het is verdomme een stonersforum.
              Beetje alles als problematisch wegzetten terwijl t gewoon om een klein beetje miscommunicatie gaat.

              Trouwens, wie is die bebloede kech ?
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #9



                Ex-MI5 spy says women 'unsafe on the streets' of Merkel's Germany due to sex assault risks

                Last edited by Ganjax; 6 January 2018, 19:48.

                Comment


                  #10
                  Kerk geschokt door haatmisdrijven tegen christenen in Duitsland

                  Wat hadden ze dan gedacht, kumbajaa en allen met de gitaar rond een kampvuur lol...

                  Comment

                  Bezig...
                  X