Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Katsjieng, lang leve de dotaties!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Katsjieng, lang leve de dotaties!

    Korting op 420shop
    Vraag me af wanneer ze die praktijken uit lang vervlogen tijden eens gaan afschaffen.
    Voor de rest doen ze niet anders dan preken over solidariteit en rechtvaardigheid, hoe rijm je dat met een instelling die het koningshuis, zijzelf, zijn...


    Belastingbetaler geeft dochter koning Filip weldra 2.500 euro per dag


    #2
    Upla, weer maar eens droog in onze ...

    Dat ze eens stoppen met al die show en de centen beter besteden. Allemaal zinloze oude gebruiken die in ere gehouden moeten worden.
    Maar waarom?
    Om goede relaties te onderhouden en ons land te vertegenwoordigen? Zo hebben we er al veel te veel buiten het koningshuis die ook nog eens veel te veel kosten!

    Wanneer gaan we daarvoor spijbelen?
    Ah nee. In mijn geval is dat werkverzuim.
    Weer droog in men...

    Voila, moest er even uit


    UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

    Comment


      #3

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Goede afleiding toch

      #4
      Ik maak mij daar al lang niemeer druk in. Een 35 miljoen euro per jaar, da's eigenlijk een verwaarloosbaar % om te snoeien. Uiteraard is dat niet meer nodig, maar een groot deel wordt ook besteed aan personeel etc. Er wordt wel meer geld verkwanseld dan dat. 4 miljard voor de f35 bv. Dan stoort die 35 miljoen voor het koningshuis mij absoluut niet. Dat is maar wat afleiding. Vlaamse regering alleen geeft een 40 miljard uit per jaar. Als men het koningshuis afschaft, denk je dat ergens terug te zien in uw portefeuille? 6 regeringen hebben we hier, wat kost al dat personeel ni?

      Comment


      • Green Mamba
        Green Mamba commented
        Editing a comment
        Snoeien in alles! Ik moet ook snoeien.

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Er gaat 11 miljard naar onderwijs. Plaatst het zowat in perspectief. En om het goed te verstaan, een miljard is 1000 miljoen. Ik moet nergens snoeien. Behalve men rozen int voorjaar. Vreemd he.

      #5

      Het gaat erom dat een tuttebel van 18 jaar 2.5k per dag krijgt omdat ze van Koninklijke bloede is, eender welke vergelijking of perspectief, het is gewoon pervers.
      Bovendien bevat het totale kostenplaatje niet enkel dotaties, om maar te zwijgen welke constructies ze opzetten alvorens te sterven om toch maar geen bal aan de fiscus/staat te moeten afgeven (zie wijlen Koninging Fabiola).

      Comment


      #6
      Wat voetballers verdienen is even pervers. Wat den Brito krijgt per jaar ook, en dan ondertussen een pint weer wat duurder. Kheb daar meer last van dan dat beetje dat er naar het koningshuis gaat. Dat afschaffen verandert nergens niks. 1 klein ding minder om over te klagen. Dan is er wel snel iets anders in de plek. De oplossing daarvoor is zien dat ge zelf niks te klagen hebt.

      Comment


        #7
        4000 euro per dag vanaf haar 18!

        Comment


          #8
          En wat verandert er aan die vuilnisophaler zijn situatie als ze de dotaties afschaffen? Niks. Het is teveel geld, ze zouden het beter afschaffen, maar het levert niemand niks op. Tegenover als een groot deel van die dotatie naar personeel gaat, dan heeft er ten minste iemand nog iets aan.

          Comment


            #9
            Maakt niks uit dat die vuilnisophaler zijn situatie niet verandert, het is gewoon veel te fout om nog een koningshuis in een democratisch land anno 2018 te tolereren.
            Surrealisme zou enkel als stroming in de kunst mogen bestaan, ook al verandert er niks aan de vuilnisophaler zijn situatie, het is de situatie van de Koninklijke familie die moet veranderen.

            Comment

            Bezig...
            X