Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Halalstrand in Den Haag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Halalstrand in Den Haag

    Korting op 420shop
    Moet niet gekker worden...


    #2
    ha ha ha kan nog veel gekker
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ik voel mij onprettig bij religieuse overbedekte gedaantes die absoluut niks bijbrengen dan kosten en last.
      Stel je voor dat we de dag van vandaag massaal naar islamitische landen vertrekken, en vanuit onze levensvisie en gebruiken tot in het absurde toe rechten opeisen die 180 graden haaks staan op hun hele cultuur en middeleeuwse ideologie.
      Gaat niet lukken denk ik.

      Comment


        #4
        oh jawel hoor eigen geld hebben ze daar bv niet, alleen dollars
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Ze moeten niet zo janken als het 30+graden is lopen ze met dikke jas aan wat hebben hun op strand te zoeken

          (ik heb de rest maar wijselijk weggehaald)
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


            #6
            Wees blij met deze mensen is een verijking van onze genenpoel volgens het Europarlement
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Ahja, geef hun een strookje van 50-100 metertje strook strand met 10meter bufferzones ergens verafgelegen waar er geen zieltje komt.

              Dan hebben ze er geen last van onze Hollandse schoonheden en wij ook geen last van hun gemekker en onze kids zien hun niet wat ze met de schapen of kamelen mee klooit
              ​​​​​

              Comment


                #8
                Den Hagistan.

                Wil ik wel kamelen op dat strand.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  En wat is het volgende, een strand voor elke gek die denkt dat hij een ander gender dan man of vrouw heeft, Dwarfguy?
                  Of gescheiden op de bus etc...
                  De hand geven en de arm nemen zal het dan uiteindelijk worden.

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het een prima plan.
                    Een apart strand voor Islamitische vrouwen en mannen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      ''Zeer slecht idee''
                      Hoever moeten we gaan??
                      Zelfs een bezopen vent kan dit niet verzinnen!!!

                      Comment


                        #12
                        Er zijn ook naaktstranden, dus ik zie het probleem niet zo.

                        Comment


                        • Flip Hasjkip
                          Flip Hasjkip commented
                          Editing a comment
                          Ook in Moslimlanden ?

                        • Pit
                          Pit commented
                          Editing a comment
                          Geen idee, ik kan niet door een boerka kijken!

                        #13
                        Je moest eens weten hoeveel Halal voeding je iedere dag ongemerkt eet.. Langzamerhand drukken ze alles door je strot.

                        Dat noemen ze dan integreren....

                        Alhoewel, bij sommige vrouwen (en ook mannen, voordat de tuinbroeken beginnen te piepen )pleit ik voor een Boerkaplicht. Die wil je gewoon niet zien...
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #14
                          Straks ook een wietstrant waar alleen geblowed mag worden

                          On topic. Echt belachelijk dit... Het moet van twee kanten komen en tot nu toe zijn wij enkel aan het geven aan de Islamitische gemeenschap... Ik vind een multiculturele samenleving prima zolang 75% van de bevolking autochtoon is of van westerse afkomst. Met autochtoon bedoel ik ook overgroot opa en oma. En een strand splitsen voor geloof is wel geel erg anti multiculturele samenleving. Pffff

                          Comment


                            #15
                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Ik vind het een prima plan.
                            Een apart strand voor Islamitische vrouwen en mannen.
                            Dat is toch geen samenleving meer man, ik vind wie niet gelukkig is met hoe het hier is heeft alle vrijheid om terug te gaan van waar ze het afgetrapt zijn. Daar moeten ze die dingen niet eisen die zijn daar al gerealiseerd. Logica zelve toch.

                            Comment

                            Bezig...
                            X