Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Halalstrand in Den Haag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Het is vooral de media die op dit soort hersenscheten reageert en het opblaast tot buitenaardse proporties.
    Alleen het feit al dat TS dit van een Belgische site haalt

    Arnoud van D heeft +/- 1650 voorkeursstemmen gehad
    Zijn partij heeft 4000 stemmen gehad, van de 196.000
    Hij bezet de enige zetel die PvdE in de gemeenteraad heeft. (er zijn 45 zetels)
    Herrie schoppen, daar zijn ze goed in, dat zit in de cultuur, maar het zou me verwonderen als er een meerderheid voor komt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Die "Belgische site" is de grootste krant van BE, stond trouwens in vele kranten.
      In de jaren 80 waren het ook hersenscheten in de media maar heden vandaag herken ik West- Europa niet meer,er is veel meer in vervulling gegaan dan die hersenscheten destijds, ik vind dit allemaal heel eng.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik het geen internationaal nieuws vind als iemand met een paar1000 vrienden een raar voorstel doet.
        Er zijn youtubers in Nederland met meer 'vrienden' en daar lees je niets van in de grote buitenlandse kranten als die wat raars doen.

        Tja, het gevolg van het open beleid en de "iedereen moet een beetje z'n zin krijgen politiek" en niet te vergeten dat iedere hersenloze een politieke partij kan oprichten.
        Nederland is gestorven samen met Pim.
        Dat was de laatste die echt tegengas gaf en die men de mond niet kon snoeren op een legale manier.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Man, wat mis ik die kerel!!

        Daar lopen er helaas niet meer van rond....

      #18
      Lekker , binnen 10 jaar als de aarde nog wat is opgewarmd kan je gewoon naar het strand in Den Haag gaan en kan je doen alsof je in het Midden-Oosten zit.

      Elke ochtend word ik wakker en lijkt het wel alsof het een nieuwe Black Mirror aflevering begint. Het kan gewoon niet gekker in onze lage landen.
      Stay blessed, never stressed

      Comment


        #19
        Van Doorn kwam in 2010 voor de PVV (de anti-islampartij van Geert Wilders) in de Haagse gemeenteraad en stapte in 2013 - na zijn bekering - over naar de islamitische Partij voor de Eenheid. In 2016 kreeg hij een werkstraf voor het verkopen van drugs aan minderjarigen en het bezit van een verboden alarmpistool.
        Zo'n mafkees kan je toch niet meer serieus nemen.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X