Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Random News

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Random News

    Korting op 420shop


    Topic voor allerlei nieuws en dergelijke dat je ergens gelezen hebt en wil meedelen maar waar je geen topic voor wil aanmaken.
    Plaats dan hier een link met eventueel een korte intro.

    En vooral, lul er mee over als je zin hebt.



    #2
    Waarom doen wij dat niet in West-Europa? Bomen zijn er nooit genoeg!

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Omdat we hier alle bomen kappen om plaats te maken voor woningen voor hoogopgeleide mensen die onze cultuur komen verrijken.

    • Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      In Bels kappen ze vooral bomen voor bedrijven een plezier te doen, voor 100 jobs kappen ze een stuk Ferrarisbos. Dat krijg je niet zomaar terug door enkele bomen te planten. Alles voor het geld.

    #3

    Comment


      #4
      Ze krijgen er zwaar geld voor, en terecht!!

      Wij hebben geen ruimte ( meer )

      Bomen in Nederland? Waar staan die ?
      Posbank, veluwe en als je mazzel hebt
      vind je er een ergens anders in de stad!

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Lol ja ik woon in een bos en doe aan mountainbiken.
        Ik kom weleens buiten en zie de verwoestingen soms op godverlaten plekken is er een heel veld bomen omgehaald

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Doelde meer op Ipie, van jou weet ik dat je in het bos woont. Bomenkap wilt overigens niet altijd zeggen dat men een bos verwoest, soms gebeurt dat ook om oud hout op te ruimen. Dat is dan noodzakelijke kap.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Flip Hasjkip, als er oud hout wordt
        verbrand zou nieuwkomers welkom zijn als bomen toch?

      #5
      tegelijkertijd worden er massaal bomen gekapt in Zuid Amerika.
      Over 50 jaar zullen ze de bomen die nu zijn geplant in Afrika gekapt worden, zodat we daarna weer massaal in Zuid Amerika nieuwe bomen kunnen planten.

      And the beat goes on.. (everlasting)
      Last edited by ganjagast; 31 July 2019, 22:23.
      Ad usum proprium!

      Comment


        #6
        QnQ ik had het nu weer voor: Sorry, je bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken.
        Probeer in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord via de Login pagina. Of maak een account aan om toegang te krijgen tot het forum.

        Indien het niet duidelijk is waarom u heen toegang tot deze pagina heeft kunt u een bericht naar de beheerder sturen.


        Met de post van Ganjagast, kreeg melding van een reply in dit topic en als je erop klikt bovenstaand bericht. En deze keer staat de post van Ganjagast er nog.

        Dus toch een bug

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Zal die oude bug zijn denk ik.
          Dat de link naar het topic in de notificatie die je krijgt niet werkt.
          Ondanks dat vB een commercieel platform is zijn ze niet zo rap met debuggen.
          Ik kan er zelf weinig, of beter gezegd niks aan doen, het enige is melden in dat topic wat er is, zodat JD het weer kan gaan melden bij vBulletin

        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          Ik heb dit ook regelmatig

          En valt me op als er meerdere personen op een post hebben gereageerd en dat er een persoon zijn bericht dan heeft verwijderd dit zich voordoet ?

          Er staan dan BV :QnQ and -1 others bij berichten (notificaties) en klik je erop en dan kom ik ook niet op de pagina .

        #7
        Jaar of 2-3 geleden hebben ze bij mijn kinderen op school tig bomen geplant. Als je het niet ziet wilt niet zeggen dat het niet gebeurt

        https://www.boomfeestdag.nl/
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Je zou denken dat zoiets zin heeft, maar idunno man, tis leuk voor die kids, maar de bomen die ik 45+ jaar geleden heb geplant met school zou nu een flink bos met grote bomen moeten zijn.
          Helaas hebben ze daar jaren geleden al een ghettoflat neergezet. Enige wat je nu ziet is zwerfvuil en hanggenetica.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Niks doen heeft nog minder zin. Ligt misschien aan de plaats waar je woont maar er zijn wel degelijk bossen aangelegd die blijven bestaan. Kijk maar eens op de website. De bomen die mijn kinderen hebben geplant staan er ook nog. Om dan te roepen het heeft toch geen zin is net zoiets roepen als ik houd nergens rekening mee, dat is een probleem voor de komende generatie. Alle kleine beetjes helpen, een beter milieu begint bij jezelf. Zo draag ik, tijdens een wandeling in de natuur, kilometers mijn afval mee om dit thuis weg te gooien. Dit heb ik ook mijn kinderen aangeleerd. Getuige het vele afval dat ik onderweg tegenkom denkt helaas niet iedereen zo. Vaak raap ik ook nog afval op om dit ook nog netjes in de daarvoor bestemde prullenbak te deponeren.

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Bij ons in de buurt was er zelfs een groepering die snachts bomen gingen planten op verlaten lege plekken van de gemeente op eigen kost en initiatief en wie heeft het de kop ingedrukt de belgische staat.Stukken grond die al jaren leegstaan.
          Overlaatst is in belgie wel beslist van 4000 hectare bos te planten vind ik dan toch wel een klein lichtpuntje.

        #8
        Nederland is echt z'n landje die graag boven alles bovenaan wil staan.
        Ik (wij) zijn best bereid voor een bijdrage maar aangezien dat wij een
        vervuiling hebben van 0,1 procent op de Wereldbevolking wil ik die
        bijdrage leveren als eerst:

        Amerika, China, Rusland enz. het voortouw leveren dan komen wij.....
        Sorry, belachelijk landje hier .........

        Dan heb ik het nog niet over boerka verbod, telefoon achter stuur, op
        de fiets, wildplassen, openbare dronkenschap enz.enz...

        Wij hebben voedselbanken .......
        Bomen is de laatste zorg dat lossen anderen maar ........


        Last edited by Ipie; 1 August 2019, 16:27.

        Comment


          #9
          Amerikaans leger blaast lichaam op dat gedoneerd was voor alzheimeronderzoek

          - Hey Chuck, wat lag dat lijk hier weer te doen?
          - Weet niet Mike, ik vroeg het me ook al af.
          - Wat moeten we ermee, de sergeant verwacht dat we dat hok leeg hebben!
          - Weet je wat Mike, laten we haar op een stoel binden met wat springstof en kijken hoe ver ze vliegt.
          - Goei idee Chuck!
          - Hiiiieeeehaaaaa, God bless America




          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ben maar blij dat de testpersoon al overleden was, in de US of A hebben ze niet zoveel moeite om levende mensen als proefkonijnen te gebruiken. Zie ook Bad Trip to Edgewood. https://m.youtube.com/watch?v=R1GAaWy3HTw Gaat in het begin over proeven op soldaten met LSD en iets verder in de docu zie je ook dat er testen zijn gedaan met nietsvermoedende burgers.

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Ik weet het, maar heb het maar voor dat je je moeder afstaat voor wetenschappelijk onderzoek naar alzheimer en ze blazen der aan flarden. Te maf voor woorden.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Veel mensen realiseren niet wat het betekent als je je lichaam beschikbaar stelt aan de wetenschap.
            Je merkt er zelf weinig van natuurlijk.

          #10
          Als je in de buurt van Geleen woont en je hebt buitenplantjes...

          Giftige stof vrijgekomen op Nederlands industrieterrein aan Belgische grens

          Comment


            #11

            Comment


              #12
              Ook in Duitsland worden bossen gekapt om plaats te maken voor windturbines (video)

              Comment


                #13
                Marokkaanse leerkracht roept op om Belgische vrijwilligsters in korte broek te onthoofden: haatverspreider opgepakt



                Dus je gaat gratis en voor niks ginder helpen huizen bouwen en je moet je als een islamitische vrouw kleden of je kop moet eraf. Komt dan van een leraar en een politieker.

                In de andere richting komen ze van ginder hier van de sociale voordelen genieten, respectloos naar de autochtone bevolking, lopen gekleed zoals in de middeleeuwen en brengen totaal geen zak bij dan kinderen baren. En wij mogen niet eens dit vernoemen of een puntje van kritiek hebben.


                Wat zijn wij hier in het westen een bende domme zeikerds bij mekaar dat wij ons zo laten vernederen en op onze kop laten schijten.

                Nu in Marokko krijgt die kerel een fikse straf, hier hadden ze hem begeleiding gegeven en verder laten les geven.

                Comment


                  #14
                  Lager pensioen dreigt voor miljoenen Nederlanders


                  Hadden jullie geen begrotingsoverschot van 11 miljard?

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Is alvast ter voorbereiding zodat onze regering nogmaals een greep uit de pot kan doen.

                  #15
                  Maakt dat mee, toen ik het las dacht ik meteen een ideaal script voor een film.

                  Comment

                  Bezig...
                  X