Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #1

    Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

    Korting op 420shop
    Kijk zelf maar, of je het geloofd is aan u.



    Grtz.
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #2
    Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

    Of toch niet, heeft er iemand een werkende link van de film?

    Grtz.

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #3
      Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

      http://video.google.nl/videoplay?doc...03649967509740#

      Als je het wil kan alles lol

      Grtz.

      Comment

      • elephanton
        Elite Stoner
        • May 2010
        • 127

        #4
        Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

        aan 9/11 hangt sowieso een geurtje en het stinkt keihard!

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #5
          Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

          Aan de kerk ook, pedofielen in bescherming nemen en maffia geld wit wassen.

          Zuch.....

          Grtz.

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

            Geachte mensen, burgers, belastingbetalers, vrijdenkers, internetters, anarchisten, realisten, complotters en activisten!

            Wij roepen iedereen op om op 23 oktober om 12.30 op het Malieveld in Den Haag te verzamelen voor een protestmars tegen het vertrouwenbeschamende en vrijheidsbeperkende kabinet. Belangrijker nog, om duidelijk te maken dat wij staan voor zelfbeschikking en klaar zijn met manipulatie vanuit een corrupt systeem. Wij zijn mensen die gewoon hun leven willen leidden op hun eigen individuele manier, zonder daarbij iemand anders dwars te zitten. Dit wordt grotendeels beperkt door regels die vaak alleen bestaan om ambtenaren aan het werk te houden.
            Lees verder
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • CatsEye
              Retired
              • Sep 2010
              • 462

              #7
              Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

              Gisteravond uitgebreid bekeken: smullen hoor... je moet even door de eerste 1 - 2 minuten heen, maar dan is het erg interessant om te bekijken.

              Comment

              • albes
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2010
                • 208

                #8
                Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

                Eerste twee minuten zijn inderdaad boring gelul.

                Op 2min02 dan: Attis van Phrygia, geboren op 25 december uit een maagd ongeveer 1800 v. Christus?

                1800 v.Ch bestond de Romeinse kalender nog niet, natuurlijk!

                Maar eigenlijk is het helemaal fout, de datum waarmee Attis, als voorbode van de lente, wordt geassocieerd, is 25 maart. Hij ontmant zichtzelf, sterft en wordt in een rotsgraf gelegd, maar niet gekruisigd....

                wat nou manipulatie? anders zou het geen godsdienst zijn

                Ze hebben de hele godsdienst aangepast aan de bestaande natuurreligie, daarom is lichtfeest (wanneer dagen lengen) Kerstmis geworden: zoals we dan eindelijk kunnen beginnen op nieuw leven (in onze wiettuin) omdat er meer licht en warmte is, is het ook in christendom hoop op nieuw (eeuwig leven) door Jezus.
                Pasen, de wedergeboorte, is niets anders dan de wedergeboorte van dat nieuwe leven, de nieuwe wietplantjes in de lente.

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #9
                  Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

                  @ Poffertjesporem

                  Kijk de link eens na, klopt niet helemaal

                  En Geert Wilders is agent van de MOSSAD



                  Divide & Conquer is zijn motto
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • Poffertjesporem
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 1113

                    #10
                    Re: Zeitgeist, manipulatsie op grote schaal!

                    Link ff aangepast tnx.



                    Eente over Obama, nog een puzzel stukje lol

                    Grtz.

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #11
                      Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

                      Obama a.k.a. Barry Sutaro

                      Zeigheist heeft mijn interesse wel opgewekt om meer over complotten / complottheorieën uit te zoeken.

                      Robert Anton Wilson heeft er wel een reële kijk op vind ik.


                      "The idea of one major conspiracy does not make sense to me"
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • dokkie
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 325

                        #12
                        Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

                        Geachte mensen, burgers, belastingbetalers, vrijdenkers, internetters, anarchisten, realisten, complotters en activisten!

                        Wij roepen iedereen op om op 23 oktober om 12.30 op het Malieveld in Den Haag te verzamelen voor een protestmars tegen het vertrouwenbeschamende en vrijheidsbeperkende kabinet. Belangrijker nog, om duidelijk te maken dat wij staan voor zelfbeschikking en klaar zijn met manipulatie vanuit een corrupt systeem. Wij zijn mensen die gewoon hun leven willen leidden op hun eigen individuele manier, zonder daarbij iemand anders dwars te zitten. Dit wordt grotendeels beperkt door regels die vaak alleen bestaan om ambtenaren aan het werk te houden.


                        we are change.



                        Wij paraderen ook weer mee voor de vrijheid!!!

                        grtjs


                        Dokkie


                        ---------------------
                        REGULAR magazine
                        Last edited by dokkie; 17 October 2010, 19:03.

                        Comment

                        • blowsterke
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 311

                          #13
                          Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

                          Schudt ze wakker
                          Enjoy life, it is to short.

                          Comment

                          • Poffertjesporem
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 1113

                            #14
                            Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

                            @JD: Het schijnt normaal te wezen dat je ouders in een bejaarden tehuis stopt, terwijl biologies gezien je familie voor op hoordt te staan(net als in alle 3de wereld landen).

                            Nu net als vroeger word de echte macht overgedragen van vader op zoon/dochter, terwijl het normale volk het bedrijf van zijn ouders moet kopen????

                            Nog een voorbeeld: Maxima is niet Argentijns maar genetisch Spaans, iets met hispanje ofzo (nederlands volkslied).

                            Hoezo manipulatie lol

                            @ Dokkie: misschien ben ik ook vd partij, licht aan het weer(ben net een bimetaal).

                            Grtz.

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #15
                              Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!



                              www.PopNed.nl


                              Geachte leden,

                              Omroepmedewerkers hebben maandag 25 oktober de petitie Behoud een brede Publieke Omroep op petities.nl gezet. Volgens de woordvoerder van de protesterende groepen Sander 't Sas (verslaggever van EénVandaag) raken de voorgestelde bezuinigingen van 200 miljoen 'de kern van waar de publieke omroep voor staat' (de Volkskrant 27-10-10).

                              Voor ons was dit reden om de petitie Meer bezuinigen op Hilversum is prima op petities.nl te zetten. De Publieke Omroep strooit immers al tientallen jaren vrijwel alleen maar politiek correcte linkse propaganda over ons uit en laat zich daar buitensporig veel voor betalen. Genoeg is genoeg. Wij vragen het kabinet Rutte om een veelvoud 200 miljoen euro op de omroepen te besparen.

                              Help mee om het gesubsidieerde spreekgestoelte uit de linkse kerk te slopen. Onderteken onze petitie op http://bezuinigophilversum.petities.nl/ en mail dit a.u.b. door aan iedereen die dit ook zou willen ondersteunen. Kleine moeite, kan leuk worden en wie weet houden we zo wat meer geld over voor bijvoorbeeld ouderenzorg.

                              Ronald Kaatee, voorzitter PopNed.nl




                              Ik haat linkse hobby's.

                              Grtz.


                              Comment

                              Bezig...