Wat moeten we hier nu van zeggen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #1

    Wat moeten we hier nu van zeggen?

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fo-s~a1087581/

    Het is bewezen dat er meer objecten in de ruime te
    zijn dan zandkorreltjes op de aarde..
    ( Wie dit heeft bevestigt is mij even niet bekend.)

    Dus, tja?
    Last edited by Ipie; 19 September 2019, 10:55.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Gelukkig gelooft Trump niet in UFO's anders zou hij ze misschien bestoken met atoombommen.
    Zo wilde hij ook tornado's gaan bestrijden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Mochten ze daadwerkelijk bestaan heeft Trump niets te
      zeggen aangezien ze sneller gaan dan het licht.........

      Buiten dat heb ik Trump daar nooit over horen spreken....

    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      als ze tot hier geraken mag je van een ding zeker zijn , die zijn veel slimmer als dan wij !
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3


    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #4
      Mijn Engels verstaan is maar
      50%, hoe geloofwaardig is alles toch?
      Geen idee..............

      Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1830

        #5
        Ik vind het wel opvallend dat ze deze informatie naar buiten brengen vlak voor de zogenaamde "area 51 raid" die morgen op de planning staat.

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #6
          Ik denk altijd waarom zou er geen buitenaards leven zijn ? Beetje arrogant om te denken dat we alleen zijn in dat mega grote heelal waar we pas een heel klein gedeelte van hebben ontdekt.

          Dat buitenaards leven is natuurlijk een stuk intelligenter dan de mens (niet zo moeilijk) dus is er ook de techniek om verre ruimtereizen te maken.

          UFO’s zijn teruggevonden in grottekeningen, er zijn al meldingen zolang wij bestaan. Ik geloof er wel in.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Zo zijn er ook zat theorien dat de mens zelf alien zou zijn.. Van oorsprong dan.
            Een kruising tussen een alien ras en de aardse aap... Zal wel bullshit zijn. Maar ergens is het ook wel een beetje bijzonder dat de mens zo ver vooruit loopt in de evolutie vergeleken met al het andere leven op aarde. Maarja, theorien he...
        • ganjagast
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2016
          • 2881

          #7
          Is allemaal een grote Hoax!

          Ook beelden vanuit de ruimte zijn geanimeerd
          Ad usum proprium!

          Comment

          Bezig...