Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maakt in iedergeval vordering.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maakt in iedergeval vordering.....

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nina/fit-gezond/a...CZCYZujwFUjYFk

    Nog een paar jaar en we zijn weer een stuk verder.......

    #2
    Het komt nu wel regelmatig in het nieuws. Geen zaken die wij nog niet weten. Hopelijk lezen de ministers ook het HLN.

    Comment


      #3
      Alles draait om geld farma verdient veel te veel aan medicijnen die blokken alles.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Klopt..!

      #4
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Respect voor je verhaal..!l..oud nieuws,?
        ik kwam het toevallig tegen...............

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Artikel is van 2015. Zie je dat het zo snel niet gaat, je hoort er niks meer over. Big Pharma’s lobby werkt goed.

        #6
        Zie naar die woekerprijzen vorige week nog 2 miljoen euro voor 1 spuit wat een mensenleven kan redden een kind dan nog gevoelloze maatschappij hoe meer ernstige zieken hoe meer money.
        Ik vind het triest.
        We kunnen alleen maar beetje rebels zijn op punten waar we kunnen, zoals eigen kweekje zetten.
        Ik heb een visie.
        pharma heeft geld
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          En investeert geld.
          Miljarden.
          En niet elk onderzoek levert een medicijn op wat ook goedgekeurd wordt.
          On topic, dit nieuws was een goeie ontwikkeling.
          Helaas lopen we hier in het westen decennia achter op de Amerika's door allerlei kleinerende en beperkende regeltjes en verantwoordelijkheden die niemand wil nemen.
          Cannabis is natuurlijk geen wondermiddel.
          Het helpt vaker niet dan wel, je hoort alleen de succesverhalen, maar er zijn dus wel gevallen waarbij het kan helpen, en als er een kans is, moet dat onderzocht worden.

        #7
        Klopt als een bus maar de meeste van die onderzoeken worden dan door de meeste Europese farmaindustrieen afgeketst als belachelijk omdat ze voet bij stuk houden bij hun producten die ze verkopen.
        je hebt de witte producten in medicijnen en hebt de merken allemaal commercial.
        Wat later ook met cannabis zal gebeuren ook commercieel.
        Vorige week nog europees artikel cannabis is slecht voor jeugd op latere basis en helpt niet bij ziektes.
        vandaag artikel in dezelfde krant dat Amerika heeft bevestigd dat bepaalde kankercellen afbreken met cannabidoiden en dat er geen extra schade is bij gebruik op jonge leeftijd.
        contradictie op en top.
        maar wel commercieel

        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        #8
        Ik blok niet alles af van Pharma heeft meermaals ook goede dingen verwezenlijkt alles heeft voor en nadelen zowel cannabis als medicijnen maar het openstaan naar nieuwigheden zou wel wat mogen versoepelen.
        we kunnen zeggen wat we willen maar bij al de hoge CEO s draait het om nummers en getallen en dan hebben dokters labo s onderzoekers niks te protocollen ook al zijn ze zeker van hun stuk.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #9
          Heel de wereld draait om getallen en hoeveelheden hoeveel verdien ik hoeveel toppen kan ik maximaal afhalen hoe rap kan men wagen gaan meer meer meer Da's eigen aan de mens.
          En onze ondergang
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Dat is het systeem waarin we leven. Je kunt buiten het systeem leven hoor, succes. Ik kan het niet in ieder geval

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Klopt ganja maar even voorbeeld hier op de forum iedereen wil eigen plantje eigen kweek en bijna iedereen kweekt voor het maximum.
            ik spreek vooral over newbies die met de vraag komen , wat is het meeste ik kan afhalen van deze plant ,... die gasten hoor je na een tijd niet meer.
            En ja iedereen loopt mee in de kudde behalve die enkelingen die blij zijn met wat ze hebben en vooral fier zijn en dankbaar.
            En inderdaad niet iedereen kiest ervoor maar door de meerderheid blijft alles draaien zoals het draait en verandert er bijna niks.
            En ik respecteer elke mening en visie maar ja ik heb de mijne grts

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Is waar takketoelie maar volg jij alle regeltjes ?

          #10
          Ik denk dat de meeste van ons ook wel bij die enkelingen zitten
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment

          Bezig...
          X