Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn we bereid tot discriminatie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Zijn we bereid tot discriminatie?

    sicko gaat idd over het zorgstelsel
    en illustreert prachtig hoe armen hier van verstoken raken
    dus toch onrechtstreeks met armoede te maken

    Comment


      #32
      Re: Zijn we bereid tot discriminatie?

      Precies, en t ging me vooral om die man en vrouw,aan t begin van de docu, die genoodzaakt waren om in de kelder van hun dochter te wonen,omdat ze letterlijk hun hebben en houwen hebben verkocht om medicijnen te kunnen bekostigen....deed me denken aan dit topic, en eigenlijk ook aan het topic : 'depressie en cannbis' eigenlijk,
      dus vandaar
      pz

      Comment


        #33
        Re: Zijn we bereid tot discriminatie?

        heel spijtig maar ik zou in deze tijden ook aan mijn centen denken en dat tog voor de nl er kiest want 45000 euro is heel veel geld vind ik om links t elaten liggen of dnek ik nu anders hier

        Comment


          #34
          Re: Zijn we bereid tot discriminatie?

          Ik denk dat nagenoeg 100 % van de mensen niet zullen verkopen aan de Turk of ze het geld nu nodig hebben of niet. Stel je bezit 10 miljoen, zou je dan echt verkopen aan die Turk en zo 45 duizend euro mis willen lopen? De meeste mensen die miljonair zijn (geworden), zijn dat echt niet (geworden) door Sinterklaas te spelen. Principes zijn mooi, maar soms kun je beter principes vergeten en je gezond verstand de boventoon laten voeren.
          Prime Minister George Cunnings typeerde in 1827 de Nederlandse volksaard als volgt: "In matters of commerce the fault of the Dutch. Is offering too little and asking too mutch.

          Comment


            #35
            Re: Zijn we bereid tot discriminatie?

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Je gaat voorbij aan feitelijkheden: een koopwoning in een buurt waar veel allochtonen wonen is nu eenmaal geen geliefd object.
            Jammer genoeg, klopt dat..
            Maar zijn we bereid tot discriminatie ?
            Nee..
            Moeten we bereid zijn tot discriminatie ?
            Nee..
            Ik ben nooit sarcastisch..

            Comment

            Bezig...
            X