Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet kan kanker overwinnen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet kan kanker overwinnen...

    Korting op 420shop
    Uit een betrouwbare krant uit Belgie
    komt dit artikel naar voren......

    https://m.hln.be/nina/fit-gezond/ame...0CtHtANOKVGoY0

    #2
    Bericht uit 2015 als kanker echt genees met cannabis had nu niemand meer kanker
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Dat cannabis kankercellen doodt is inderdaad al een tijdje bekend. Maar het is blijkbaar niet genoeg om kanker echt te genezen.
      Preventief zou het wel iets uit kunnen maken? Kankercellen heb je immers altijd wel in je lichaam.

      Ej ja, je weet wat ze zeggen he..
      Voorkomen is beter dan genezen.. Lekker blijven stonen dus .
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik reageerde op Nederhigh.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Is ook niets mis mee Q.
        denk dat vele het verkeert
        of goed hebben, of niet wat is
        nog betrouwbaar op internet..??....
        Misschien heb je 100% gelijk........

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Haha het was maar een grappie hoor. Ben het helemaal met QnQ eens. Stukjek Filosofie.

      #4
      Ik heb een vriend die longkanker had, die maakt voor anderen wietolie en er is 1 iemand die besloten heeft alleen te behandelen met wietolie. Was in eerste instantie opgegeven maar ondertussen is hij schoon verklaard.

      Toeval of zou het echt geholpen hebben ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Een like rechtsonder geef ik niet, geen hond die dit
        ziet of merkt vandaar maar even een korte reactie......

        Het zou zo maar kunnen, kijk bijvoorbeeld naar die
        Amerikaan die ( zover ik weet) het heeft ontdekt door
        afgeschreven was van de medicus....Ik sluit niets uit..
        Flip Hasjkip

        https://www.wikifood.nl/rick-simpson

        Comment


          #6
          Ik vind dit soort dingen altijd maar moeilijk in te schatten..
          5000 mensen genezen van kanker met wietolie.
          Zou natuurlijk super mooi zijn als dat echt zo is.

          Maar als een mannetje in zijn eigen schuur het medicijn tegen kanker heeft ontdekt.
          Dan kan de farma of elke andere student op de medische univesiteit dat ook.
          En dan is dat ook al lang gebeurt..

          Dat zou dus betekenen dat de farma, en welke andere macht dragende organisatie dan ook.
          Dit nieuws mogelijk al tientallen jaren moedwillig in de doofpot stopt.

          Maar dan ben je dus wel direct aan het complot-denken.. Ik weet het niet.

          En als je het echt heel objectief bekijkt.. Misschien is het maar goed ook dat er nog geen goed medicijn is tegen kanker..

          We zijn al met veel te veel mensen op deze kleine planeet, en dat word de komende decenia waarschijnlijk drastisch meer...
          Een gigantisch probleem.

          Als het nou echt in de doofpot gestopt zou zijn, dan denk ik dat dit de reden is, niet om het geld.

          Misschien eerst de hele wereld een jaar of 30 aan de anticonceptie voordat we nog meer mensen gaan redden..

          En ja.. Ik hoor het jullie denken. Dat zeg je nou wel, maar als je het zelf hebt piep je wel anders.. En jullie hebben helemaal gelijk.



          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #7
            Moest het zo zijn waren er geen cannabis gebruikers met kanker. En dat zal helaas wel het geval zijn. We mogen blij zijn dat de geneeskunde zo ver staat als ze nu staat en er een heel groot % kanker overleeft dankzij oa stamceltherapie.

            Comment


              #8
              Nederhigh en beowulf !

              De farmaceutische industrie heeft net zo veel
              macht als de Amerikaanse ''Trump''......................

              Comment


                #9
                Denk je niet dat die pharma industrie, moest het effectief zo zijn, thc al lang niet in een medicijn had gegoten en verkocht had met 1000'en procenten winst?

                Comment


                  #10
                  Zo simpel ligt het niet!

                  Stel je voor dat een beetje wiet, thc, cbd en de bijkomende stoffen
                  veel minder opbrengen als het geen wat we zelf ''niet'' kunnen maken?
                  Dan zal de Farmaceutische industrie wel gek zijn om dit op de markt te
                  brengen! Het bovenstaande levert niets op in vergelijking met die honderden
                  tabletten die miljarden opleveren met veel minder resultaat toch?

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    De farma is bezig zichzelf te ondermijnen. Veel medicaties zijn zo duur dat mensen ze zelf gaan maken of uit china importeren.
                    Dit gaat denk ik geen 20 jaar meer duren.

                  #11
                  Heb dat al vaker gezegd maar op wietforums is het normaal om de pharma te bashen terwijl het gros echt totaal geen idee heeft wat het kost qua geld en vooral tijd om goedkeuring te krijgen voor een medicijn.
                  Dat ligt niet aan de pharma maar aan de regels, en die zijn er niet voor niks natuurlijk.
                  Mja het is makkelijk bashen als je je er verder niet in verdiept. Da’s een Hollandse eigenschap denk ik ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    Dat verdiepen heb ik ook wel gedaan hoor. Juist dan kom je dus tot de conclusie dat veel medicijnen vaak tienvoudig meer kosten dan zou hoeven. Of zelfs 1000x.

                    De prijzen hebben vaak niks te maken met de regels of tijd die het kost om goedkeuring te krijgen.
                    Maar dat is absoluut wel wat lobbyisten in de farma zeggen als je vraagt waarom het zo duur is.
                    Het komt vooral door patenten en dus alleenrecht om medicatie op een bepaalde manier te maken.

                    Leuk stuk om eens te bekijken als je 16 minuten niks te doen hebt: https://www.youtube.com/watch?v=35XGfnmTm8E
                    Last edited by Nederhigh; 8 February 2020, 16:34.

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Bedrijven die een miljard investeren en soms meer dan 10 jaar bezig zijn met de ontwikkeling van een nieuw medicijn zou ik geen kleine groepjes willen noemen.

                    De eerste 30 seconden(meer heb ik niet gekeken) van dat filmpje lijkt inderdaad wel een hobbykamertje, maar in de Amerikaas kan alles.

                  #12
                  Zijn net zo machtig als Trump en het erge is
                  dat we niet buiten ze kunnen. Dan hoorde ik
                  een opmerking ''halen we uit China?"


                  Vergeet het maar, ze hebben macht dat wil
                  jij en ik niet weten , beetje Shell zeg maar
                  en dan in het kwadraat...............

                  Comment


                    #13
                    Wordt HLN hier nu betrouwbaar genoemd?

                    Comment

                    Bezig...
                    X