Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een jointje roken na de zuurkool zorgt voor een zoete wiet smaak?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wetenschap Een jointje roken na de zuurkool zorgt voor een zoete wiet smaak?!

    Korting op 420shop
    Hi!
    Het is voor het eerst dat ik iets post hier, vraag me af of ik de juiste prefix gebruik, zo niet, excuses haha... Maar ik heb een vraag waar ik maar geen antwoord op blijk te krijgen! Dacht dat deze community mij misschien een handje kan helpen of de ervaring kan bevestigen.

    Afgelopen week at ik voor het eerst in tijden weer verse zuurkoolstamp, met een speklapje en uitgebakken spekjes. Terwijl ik zat uit te buiken draaide ik een joint, net als bijna iedere avond, en stak deze op. Nadat ik de eerste hijs inhaleerde ervaarde ik een compleet andere smaakbeleving, super zoet. De wiet had ik al eerder en vaker gerookt, dit kon het niet zijn, vloei, tip en shag waren ook exact hetzelfde zoals altijd. Na het drinken van een glas zoet drinken, was duidelijk minder aanwezig.
    Volgende dag, weer zuurkool gegeten, hetzelfde effect. Het effect houdt ongeveer een half uurtje aan, iedere keer als je inhaleert, smaakt de joint super zoet.
    Toch heb ik dit nooit eerder (bewust) ervaren terwijl ik echt wel ieder jaar zuurkool eet en al langer smoke.

    Ik ben super benieuwd naar de reden hierachter, waarom smaakt dit zo? Heeft het iets te maken met je smaakpapillen? Of met de zuren die in de zuurkool verwerkt zijn? Of beide?! Ik weet het niet!

    Heeft iemand dit ooit ervaren? Heeft iemand een uitleg?

    Ik hoop het, want it blows my mind haha!!

    #2
    lachen dit. Als ik ooit zuurkool op het menu heb staan zal ik mijn bevindingen delen.
    Ik eet dat spul alleen bijna nooit.

    Heb het trouwens wel met cola.. Dat de wiet heel anders smaakt. Maar dan alleen een paar seconden na een slokje.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment

    Bezig...
    X