Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Troep of Bijna??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Troep of Bijna??

    Korting op 420shop
    Nog polletje voor Amerika?

    10 gratis autoflower fluitekruid zaadjes uit t pretpakket voor eenieder die het goede antwoord heeft mbt de volgende mongool!
    En uiteraard met z'n adresgegevens automatisch goedkeuring verleent tot controle door de Trump administratie..

    Eerste 300 winnen, de eerste 10 met het juiste antwoord t leuke spul en de rest krijgt duivenvoer van erbarmelijke kwaliteit.

    Wat de Amerikaanse verkiezingen betreft;
    Veel beloven,
    Weinig geven,
    Doet de gek,
    In vreugde leven..

    Suc6.
    ​​​​​​
    Last edited by Eerstekamerlid; 3 November 2020, 19:38. Reden: Vond t wat weinig voor lelijke mensen
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    #2
    Ik ga voor Trump.

    Scheelt me er 10..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Ik hoop Trump maar zal wel niet zo mogen zijn
      sigpic it is just a flower

      Comment


        #4
        Ja wat is het nou?
        Keuzes, jongedame!
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • batmeid
          batmeid commented
          Editing a comment

        #5
        Is toch ook wel grappig als er een president komt, die zich dat 20 januari zich niet meer herinnert?

        President-elect%20Donald%20Trump%20and%20his%20wife%20Melania%20take%20part%20in%20the%20%22Make%20America%20Great%20Again%22%20welcome%20concert%20at%20the%20Lincoln%20Memorial%20in%20Washington%20on%20Thursday%2C%20a%20day%20before%20Trump%20is%20inaugu

        Comment


          #6
          Ik denk dat t donders weinig gaat schelen.
          Maar t zou mij geen f verbazen als trump wint.
          Die zaden mag je houden.

          Whatever de uitslag word. Het zal chaos blijven/worden in Amerika.



          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #7
            Trump wint.
            De Bloemen Van Bri

            Comment


              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Italbri View Post
              Trump wint.
              Misschien maar dat zou niet mogen.

              Als je in feb. een keuze hebt tussen 2 miljoen doden of nu 230.000 doden en je ontkent alles EN doet er geen klote aan dan denk je alleen aan jezelf.

              Volksgezondheid of de economie. We zijn in oorlog met een virus. Zo moet er ook gehandeld worden en de maatregelen zijn logisch en mag nog strenger.

              5:26 het is nog niet duidelijk en zal nog wel een paar dagen duren...
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Enge gedachtegang wel voor iemand die in BE of NL woont.
                Volgens mij doen wij het per hoofd minimaal net zo slecht zo niet slechter.

                Neuh, als er niks beters te kiezen valt is Trump zo slecht nog niet.

                Ach ja, gezondheid.. Darwin at work!

              • Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment
                Het was een steek onder water van Trump tegenstanders, het is absurd om de Corona-doden in zijn schoenen te schuiven omdat je te maken hebt met statelijk beleid en federaal beleid. in tijden van crisis ben je denk ik niet snel geneigd om in onzekerheid te springen. Er zijn weinig mensen die stemmen op de persoon Trump omdat het zo een fijne vent is, daarentegen zijn er waarschijnlijk meer mensen die op Biden stemmen omdat ze Trump een enorme kwal vinden.

              #9
              Hahaha erbarmelijke kwaliteit duivenvoerstop it
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                #10
                Doe ook niet mee voor de zaden, maar voor de fun
                sigpic it is just a flower

                Comment


                  #11
                  Ik heb ook gewoon zaad als je jezelf een beetje opkalefatert..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #12
                    Nou.... Trump denkt al gewonnen te hebben. Maar ik denk dat Biden het laatst lacht als je de laatste ontwikkelingen ziet..
                    Post-stemmen.
                    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                    Comment


                      #13
                      Biden staat nu nog op "winst" maar de voorsprong op Trump is klein, Trump heeft de belangrijkste staat met de meeste kiesmannen al gewonnen (Florida) en tot nu toe was het zo dat wie Florida wint, wint de verkiezingen.
                      Inmiddels zijn er ook duizenden (post) stemmen ongeldig verklaard.
                      Denk daarom dat Trump gaat winnen

                      Comment


                      • Italbri
                        Italbri commented
                        Editing a comment
                        Eerlijk gezegd vond ik het argument dat stemmen per post fraudegevoelig is kant noch wal raken totdat ik hoorde dat ze 3 dagen later nog stembiljetten tellen zolang ze een poststempel hebben van 3 november.

                      • Nederhigh
                        Nederhigh commented
                        Editing a comment
                        Italbri dat is denk ik ook direct het argument voor fraudegevoeligheid. Als er ergens een postkantoortje is dat nog een stapel zegels van 3 november heeft liggen kan er daarna nog gestemd worden. Maar denk dat de kans bijzonder klein is dat zoiets gebeurt. Weet niet precies hoe ze dat doen met post daar.

                      #14
                      https://twitter.com/HaveFaithInFate/...overwinning%2F
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                        #15
                        Ik denk en hoop net zoals Beowolf dat Trump gaat winnen

                        Comment

                        Bezig...
                        X